Skip to main content

Als ik bij de bakker kom en ik vraag om een tarwebrood dan krijg ik een tarwebrood . 
soms komt het voor dat het tarwebrood uitverkocht is.  Dan krijg ik van de bakker te horen ; sorry het tarwe brood is op. Kan ik u verblijden met een volkorenbrood? Anders komt u morgen terug , dan zet ik er een voor u apart!

 

ik kan beter mijn mobiele telefoon bij de bakker bestellen. 
 

Ik kom met dit verhaal omdat ik bij U (kpn) een telefoon bestel met zelfs de garantie dat ik twee jaar klant blijf.

ik mag zelfs de bezorgdatum kiezen . De volgende dag ... Fantastisch want mijn tarwebrood is bijna op.

na een aantal dagen blijkt dat de iPhone 11 64 gb yellow niet op de plank ligt.

ik sta in een backorder. Kennelijk na een aantal weken nog steeds . 
Helaas kan ik bij deze bakker ook geen volkorenbrood krijgen want daar zijn ook meer dan 2000 in de backorder . 

 

kpn is de eerste bakker waar ik behoorlijk gepiepeld word. Serieuze Valse voorwendselen. 
 

Ontevreden wachtende klant

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Het mooiste is dat mijn vrouw dezelfde telefoon besteld bij een andere bakker met een goedkoper abonnement en de telefoon de volgende dag in huis heeft. 
Ik ga ook naar diezelfde bakker denk ik


Hallo @Pymol Dank voor het doen van je verhaal hier op het Forum en de mooie analogie tussen de bakker en telecomprovider. Natuurlijk is het flink balen dat je moet wachten op het toestel van je keuze. De meeste toestellen kunnen we heel snel leveren, maar bij deze nieuwe iPhones kan het helaas langer duren. Er is momentele nog veel vraag naar bepaalde types en die vraag is groter dan wat wij binnenkrijgen. We zijn afhankelijk van de leveringen die we vanuit Apple binnen krijgen: die komen wekelijks binnen, maar het kan dus inderdaad langer duren. Niet fijn, maar ik kan er niets anders van maken. Om de analogie te vervolmaken: we hebben een ruime keuze aan broden, op dit soort brood is het alleen iets langer wachten. 


4 weken wachten tot het brood is gebakken. Maar ik krijg net bericht dat de bestelling geleverd gaat worden …. 


Reageer