Skip to main content

Ik heb een 11 maart een nieuw abbonement gehaald inclusief de Samsung Galaxy A55 5g awsome lilac deze is alleen helaas niet op voorraad maar er staat ook geen informatie wanneer deze wel weer op voorraad zal zijn. Nu vroeg ik me af wanneer deze dan wel weer beschikbaar zou zijn zodat ik weet waar ik op moet rekenen.

Hoi @Betjas 

Welkom op het forum van KPN.

Het door jouw bestelde smartphone, de Samsung Galaxy A55 5G in de kleur Awsome Lilac zijn in beide varianten (128 GB & 256 GB aan geheugen) momenteel gewoon op voorraad bij KPN.
Het kan natuurlijk zijn, dat ze enkele dagen niet op voorraad waren bij KPN en dat er inmiddels een nieuwe voorraad is binnengekomen vanuit Samsung.

De kans is daarom groot, dat je jouw bestelling binnen enkele dagen gewoon in huis hebt.
Je kunt dit LIVE volgen via: Mijn Bestelling

Zodra jouw Samsung Galaxy A55 is meegegeven met de bezorgdienst krijg je gelijk een track en trace via de e-mail, vaak krijg je die in de loop van de middag of begin van de avond.
Dus hou je mailbox de aankomende dagen in de gaten.


Nou alles is een beetje anders gelopen,  volgens het systeem zou het toestel afgelopen dinsdag bezorgd worden, maar de koerier heeft het toestel niet ontvangen,  de kpn heeft nu een onderzoek ingesteld...... dus ik wacht nog steeds af, ik hoop as woensdag de 27ste wat te horen.  Dan zijn er 5 dagen voorbij, en zou er iets bekend moeten zijn. Voor de eerste keer een telefoon besteld bij de kpn, geen goede eerste indruk...... Alles gaat fout😁


Reageer