Skip to main content
afgelopen zaterdag heb ik mijn abonnement verlengd met de nieuwe galaxy S10 🙂.

Ik was er al vanuit gegaan dat deze in verband met de paasdagen pas dinsdag geleverd zal worden, en was dan ook verbaasd toen ik een mailtje kreeg dat hij de volgende dag (gisteren)al geleverd zou worden.

Gisteren niets ontvangen, prima , maar mijn track and trace code geeft nog steeds dat het pakketje niet bekend is bij post nl😰.

ik zou graag willen weten of ik mijn telefoon morgen nog kan verwachten.



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

@manonii Wat mooi dat je verlengd hebt! 🙂 Natuurlijk wel jammer dat er onduidelijkheid is over wanneer je nieuwe toestel nu precies bezorgd wordt. Heb je al op je persoonlijke bestelpagina gekeken? Je kan hier precies zien wat de status is. Je logt in met je bestelnummer en je postcode.
dit had ik inderdaad al gedaan, en gisteravond werd eindelijk de t&t code geactiveerd.

deze gaf aan dat hij vandaag tussen 16.15 en 18.45 bezorgd zou worden.

helaas besloot post nl al om half 2 te komen toen ik de deur uit was. Morgen weer een nieuwe bezorgpoging alleen zit ik op dat tijdstip in het vliegtuig naar Turkeye.

Dus maar meteen de volgende vraag; mag mijn vader het pakketje ook aannemen? en moet ik daar nog iets voor doen?
Dag @manonii Je hebt verlengd, nietwaar? Je vader mag dit pakket ook aannemen. Hele goede reis morgen!
Dat klopt inderdaad 🙂 fijn om te horen dat het dan goed gaat komen.

Dankjewel

Reageer