Skip to main content

Heb je ondertussen de telefoon al ontvangen?

Jammer dat KPN er niet bij zet dat de  telefoon niet leverbaar is,. Ik wacht nu ook al een paar dagen, en zit helemaal zonder telefoon. Dit vind ik heel vervelend.

Het gaat hier om een Samsung Galaxy S20 FE 5G Dual-SIM, Cloud Mint.  MIsschien zijn er telefoons die wel op voorraad zijn? Dan switch ik wel. 

 

groetjes Melbie

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hallo @melbie, welkom! Ik begrijp heel goed dat je ervan baalt dat jouw nieuwe toestel op zich laat wachten. Zoals je wellicht in het nieuws hebt gelezen/gehoord is er momenteel een wereldwijd chip tekort. Een gevolg hiervan is ook dat toestellen minder snel gefabriceerd worden en Samsung dus minder toestellen kan aanleveren dan we graag zouden zien. Helaas maakt dit het ook erg lastig om te bepalen wanneer jij jouw toestel kunt verwachten. Je kunt hiervoor het beste Mijn bestelling in de gaten houden. Zodra jouw nieuwe toestel jouw kant op komt, zullen we je hier uiteraard over informeren.

Wil je liever niet wachten, dan kun je er eventueel voor kiezen om een ander toestel uit te zoeken. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. We helpen je graag verder. :blush: