Skip to main content

De titel zegt het al een beetje maar wanneer is er weer een nieuwe levering van de Samsung galaxy z flip? Gister een nieuw abonnement afgesloten met de galaxy maar hij was niet op voorraad en konden ook niet vertellen hoelang het duurde dus hoop ik hier antwoord te krijgen. 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Tamara1990,

Welkom op ons Forum en nog bedankt voor je bestelling! Helaas heb ik geen goed nieuws voor je. De Samsung Galaxy Z Flip (Mirror Black) is helaas niet meer leverbaar en zal ook niet meer terugkomen in ons assortiment. Bestellingen met dit toestel zijn of worden geannuleerd, mocht je daarvan nog niet op de hoogte zijn gebracht, dan zal dat uiteraard spoedig gebeuren. Daarna kan je desgewenst met een ander toestel een abonnement/verlenging afsluiten.

Mocht je echt specifiek dit toestel wensen, dan zou je ook nog eens bij een externe (web)shop kunnen kijken. Mogelijk dat je via die weg nog wel een KPN abonnement in combinatie met de Samsung Galaxy Z Flip kan aanvragen. Rechtstreeks via ons is dit toestel dus helaas niet meer leverbaar. 


Top dankjewel nu heb ik eindelijk een duidelijk antwoord. Wat is eigenlijk de reden dat jullie hem niet meer in het assortiment krijgen? 


Graag gedaan, hoor! Dit kan verschillende redenen hebben. In onze webshop bieden wij een aantal populaire toestellen aan, we kunnen helaas niet alle toestellen die op de markt zijn (blijven) aanbieden. Er wordt dan ook af en toe opnieuw een selectie gemaakt van de toestellen die in het assortiment kunnen blijven. Dat kan dus een reden zijn. Een andere mogelijke reden is dat een toestel vanuit de fabrikant niet meer leverbaar is. Wat specifiek voor dit type toestel de exacte reden is, durf ik niet te zeggen. Ik begrijp je vraag, maar aan de uitkomst dat het toestel niet meer leverbaar is via ons, zal het niet iets veranderen.


Reageer