Skip to main content
Beantwoord

Levering Samsung S25 Ultra gaat niet door doordat pin apparaat stuk is

• 1 februari 2025
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Goede dag allemaal,

Vandaag door AMP gebeld dat pin apparaat stuk is en dat daardoor de levering van de S25 ultra niet door kan gaan.

AMP geeft KPN de schuld ivm kosten en KPN medewerker geven AMP de schuld.

Graag jullie ervaring en hoe jullie er mee om zijn gegaan?

GR Dirk 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Dirkjr ,

Dit lijkt mij overmacht. De medewerker van het bedrijf AMP heeft kennelijk een defect pinapparaat en daar is dan blijkbaar niet direct een vervangend exemplaar voor aanwezig. 

KPN staat daar natuurlijk buiten. Het maakt het voor jou niet minder vervelend. Ik hoop dat AMP snel een andere medewerker jouw kant op dirigeert. 

Bekijk origineel

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36262 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2025

Hallo ​@Dirkjr ,

Dit lijkt mij overmacht. De medewerker van het bedrijf AMP heeft kennelijk een defect pinapparaat en daar is dan blijkbaar niet direct een vervangend exemplaar voor aanwezig. 

KPN staat daar natuurlijk buiten. Het maakt het voor jou niet minder vervelend. Ik hoop dat AMP snel een andere medewerker jouw kant op dirigeert. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Dirkjr Welkom op de community! Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Wat vervelend dat je problemen hebt met de levering van je S25 Ultra door een defect pinapparaat. Ik kan me voorstellen dat je graag snel je nieuwe toestel wilt gebruiken. Ik hoop dat AMP snel bij je voor de deur staat met een werkend pinapparaat. Onze excuses voor het ongemak! 😓

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36262 reacties
  • 5 februari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Dirkjr ,

​@Dirkjr 

Heb je inmiddels jouw telefoon ontvangen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Hoi allemaal,

Heb telefoon ontvangen.

En werkt naar tevredenheid.

Hoop dat AMP volgende keer wel een vervangend pin apperaat heeft, of dat kpn uiteindelijk de regels versoepeld bij calamiteiten.

Gr Dirk Groen

*