Skip to main content
Beantwoord

Levering simkaart

  • March 27, 2020
  • 6 reacties
  • 288 keer bekeken

JGGT
Nieuwkomer

Een week geleden op tijd een sim-kaart besteld: niks “volgende dag geleverd”. Integendeel: ook vandaag niet. Herhaaldelijk contact met 'service’ levert ook niets op. Wat moet ik in vredesnaam doen om de sim-kaart uiterlijk op dinsdag 31 maart te ontvangen?

 

Beste antwoord door Susan_

@JGGT, ik zie dezelfde berichten inderdaad in het volgsysteem van jouw bestelling. Het is een geautomatiseerd proces, waar helaas ook wel eens iets in mis kan gaan. Ik heb de simkaart aangemeld als 'vermist', en een nieuwe aangevraagd. Ik ga er vanuit dat deze dinsdag op de mat ligt, maar met de drukte kan dit woensdag worden. Hopelijk blijf je op deze manier bereikbaar, of blijft de tijd dat je niet bereikbaar bent zo kort mogelijk!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 28, 2020

Goedemorgen @JGGT, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb meteen even voor je gekeken, op het klantnummer dat je hebt genoteerd in je Forum profiel. Er waren enige problemen met de voorraad van simkaarten. Daarnaast zijn het drukke tijden voor de bezorgers. Volgens het systeem krijg je hem vandaag of maandag geleverd! 


JGGT
Nieuwkomer
  • Auteur
  • March 28, 2020

Dag Susan.

Ik heb nog steeds geen simkaart ontvangen. Wél herhaalde oproepen om de kaart z.s.m. te activeren: vandaag zo'n oproep per sms én per mail!

Het lijkt mij het handigst om de procedure opnieuw te starten, en wel met voorrang. Desnoods met separate levering per courier o.i.d. Dinsdag moet ik m'n werkmobiel inleveren (die ik ook privé gebruik) a.g.v. beëindiging van het dienstverband. Zonder sim eindigen daarmee ook mijn mobiele communicatiemogelijkheden.

Een andere (maar in wezen idiote) optie is om naar een leverancier over te stappen. Ik heb geen gebruik gemaakt van de optie om met nummerbehoud over te stappen naar Vodafone. Echter: ik ben een trouwe klant van KPN die ongeveer het hele pakket afneemt - en ik stap normaliter niet naar een ander over als 't om dubbeltjes of centen gaat.

Nu overweeg ik dat wel, alsmede om hierover social te gaan. Waarom? Omdat jouw bericht niet overeenstemt met die van eerdere chatsessies, ook niet met een telefonisch contact, niet met de sms van vanochtend en ook niet met de mail van vandaag. Én om te horen of ik de enige ben met dit gedoe - of dat er ook anderen zijn en welke ervaringen zij hebben.

Ik voel mij - nota bene als klant - niet serieus genomen!

Groet,

Jurie

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2020

@JGGT, ik zie dezelfde berichten inderdaad in het volgsysteem van jouw bestelling. Het is een geautomatiseerd proces, waar helaas ook wel eens iets in mis kan gaan. Ik heb de simkaart aangemeld als 'vermist', en een nieuwe aangevraagd. Ik ga er vanuit dat deze dinsdag op de mat ligt, maar met de drukte kan dit woensdag worden. Hopelijk blijf je op deze manier bereikbaar, of blijft de tijd dat je niet bereikbaar bent zo kort mogelijk!


JGGT
Nieuwkomer
  • Auteur
  • March 30, 2020

Dag Susan.

Ik heb kennelijk zelf ook iets niet handig gedaan. Blijkbaar is de ingangsdatum van de sim-kaart 6 april as., terwijl ik dacht dat 1 april afgesproken was. Dat zou wel zo moeten zijn omdat ik anders van 31 maart tot 6 april niet mobiel bereikbaar zou zijn.

Is dit nog naar 1 april aan te passen? Zou heel fijn zijn!

Groet,

Jurie


JGGT
Nieuwkomer
  • Auteur
  • March 31, 2020

Dag Susan,

't Is allemaal goed gekomen. Dank voor jouw inspanningen!

Groet,

Jurie


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 3, 2020

@JGGT, fijn om te lezen dat het toch alsnog snel goedgekomen is! :blush: