Skip to main content
Beantwoord

Levering simkaart duurt langer dan verwacht

  • April 19, 2020
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb op 9 april een nieuwe micro simkaart besteld voor mijn bestaand abonnement, maar met een ander toestel.

Bel nu nog met mijn oude toestel, opsturen duurt nu al erg lang, ben bang dat de post m kwijt is.

Of zit er vertraging in de levering? mijn account geeft al een week aan, dat hij onderweg is.

Kan ik zomaar weer een nieuwe aanvragen?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Dank voor het invullen, Appelbloesem. Ik zie dat de eerdere simkaart op 9 april is verzonden. Deze zou je dan op de 10e of 11e moeten hebben ontvangen. Let erop dat simkaarten per reguliere post komen, in een envelop. Dus wellicht is hij bij je oud papier beland. 

Maar, omdat je nu weer een nieuwe hebt besteld, heeft het niet veel zin meer om te zoeken naar de vorige. Die kan nu toch niet meer gebruikt worden. Ik verwacht dat je dan de nieuw bestelde kaart vandaag of morgen binnen krijgt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 20, 2020

Welkom op het forum, @Appelbloesem, dat is inderdaad erg lang wachten. Lijkt me goed dat ik dit ga nakijken. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat weten hier als je dat gedaan hebt. Dan ga ik aan de slag.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2020

Ik heb mijn profiel ingevuld en inmiddels opnieuw een simkaart besteld.

Hoop deze snel binnen te krijgen.

Volgens de mail is deze maandag 20 april verstuurd...


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 21, 2020

Dank voor het invullen, Appelbloesem. Ik zie dat de eerdere simkaart op 9 april is verzonden. Deze zou je dan op de 10e of 11e moeten hebben ontvangen. Let erop dat simkaarten per reguliere post komen, in een envelop. Dus wellicht is hij bij je oud papier beland. 

Maar, omdat je nu weer een nieuwe hebt besteld, heeft het niet veel zin meer om te zoeken naar de vorige. Die kan nu toch niet meer gebruikt worden. Ik verwacht dat je dan de nieuw bestelde kaart vandaag of morgen binnen krijgt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 24, 2020

Beste Erik,

Ik heb de nieuwe simkaart woensdag ontvangen.

Ik heb deze inmiddels geactiveerd en hij werkt goed. bedankt voor de berichtgeving.

Einde bericht, Appelbloesem