Skip to main content

Dit is een vraag en een klacht waarmee ik mijn vriendin probeer te helpen die echt niet verder komt via de KPN klantenservice. Haar bestelde telefoon (met aanbetaling) wordt maar niet geleverd, en niemand helpt. Zij is directeur van een verpleeghuis, zit midden in de coronastress en kan deze stress er niet bij hebben en heeft een telefoon nodig!!! Ze probeert al dagen de niet-gelukte leverantie van de bestelde iPhone 11 op te lossen, heeft te maken met een klantenservice die ze al vijf keer heeft gebeld, 5 uur in de wachtrij heeft gestaan, en servicemedewerkers die vervolgens niet terugbellen na haar probleem te hebben gehoord waardoor ze van voren af aan kan beginnen.

De gang van zaken tot dusver is echt een nachtmerrie, die erin ook heeft geresulteerd (door slechte koeriersdienst die de bestelde iPhone gewoon mee terugnam :rage: ) dat haar bankpas onbruikbaar is geworden. Wat ik van u vraag is dat u een medewerker vindt die zich over haar probleem wil buigen, dedicated, tot het opgelost is. Kan die man of vrouw aub hier terug reageren dan geef ik haar telefoonnummer. Het gaat om een bestelling van een iPhone 11 128 gb groen, met aanbetaling van 400 euro, die dus helemaal misgelopen is. Vreselijk verhaal. Ik schaam me dood voor KPN. Ik had jullie namelijk opgehemeld. Ik wacht op uw reactie.

Hoi @Ivy de Pauw, welkom op het forum! Wat ontzettend aardig dat je jouw vriendin zo probeert te helpen! Helaas kunnen we er alleen niets mee :( 

Omdat je vriendin de contractant is, is zij ook de enige waar wij dit mee kunnen oppakken. Via het forum doen we dat via tekst en is het niet mogelijk om telefonisch contact met haar op te nemen. Zij kan hiervoor zelf bellen met 0800-0402, of een chat starten via onze servicepagina, of hier zelf een topic aanmaken.Â