Skip to main content

Ik zit inmiddels al meer dan 30 jaar bij KPN. Eerst alleen vaste telefonie, daarna ook internet, televisie en nu ga ik nog twee mobiele abonnementen afsluiten. Hoofdreden voor de overstap naar KPN was de enorm goede service die KPN altijd levert bij de producten.

Nu echter twijfel ik of e.e.a. wel goed loopt. Voorheen kreeg ik na een of twee jaar bij KPN altijd, als ik belde, een korting van 50% op mijn abonnement gedurende 6 maanden. Vandaag de dag zie ik dat er bij afnemen van KPN internet, er twee Super WIFI punten cadeau gedaan worden en kortingen van €35,- per maand op abonnementen. Recent heb ik twee mobiele abonnementen afgesloten en ik krijg nergens een korting voor. Die Super WIFI punten heb ik begin dit jaar zelf moeten aanschaffen voor €200,-. Andere kortingen worden ook niet verstrekt, ondanks er specifiek naar vragen.

Het laatste mobiele abonnement met toestel, loopt helemaal de spuigaten uit. Het toestel wordt geleverd, maar mag niet afgegeven worden omdat er op mij ID een initiaal meer staat dan op de tablet van de bezorger. Vervolgens order door KPN volledig geannuleerd. Kostte meer dan een uur bellen om een volgende bestelling te kunnen plaatsen. Inmiddels al twee keer sindsdien aangekondigd dat het toestel wordt geleverd. Datum afgesproken en op de dag zelf weer geannuleerd, omdat de bezorger het toestel niet heeft ontvangen. Weer 1 ½ uur aan de telefoon met de klantenservice, die overigens nog steeds attent en vriendelijk blijft. Je kan het niet persoonlijk maken als er anderen zitten te knoeien. Inmiddels voel ik me echt wel bekocht met die steeds verder oplopende rekening van KPN

 

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Hawi57! Erg vervelend dat je er deze ervaring aan overhoudt. Het moet natuurlijk niet moeilijk zijn om een mobiel toestel te bestellen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor je kijken. Wel is het inderdaad zo dat bij aflevering van een mobiel toestel alle gegevens juist moeten zijn. Voor de bestelling voltooid kan worden moeten de voorletters in het systeem aangepast worden. Dit kan ik uiteraard voor je in orde maken.


Inmiddels is het toestel geleverd. Blijft natuurlijk toch de onvrede over de hoge maandelijkse rekening. Nieuwe klanten krijgen kortingen en  artikelen tegen sterk verlaagde prijs, maaar bestaande klanten kunnen blijkbaar gewoon worden uitgeknepen.