Skip to main content

Vandaag zouden ze mijn nieuwe telefoon brengen , vanmorgen nog een herinnering gekregen tussen 18 en 21 uur komt de courier. Staat hij om 14:30 uur voor de deur maar kan de telefoon natuurlijk niet aan mijn vrouw geven. Vervolgens zit ik hier dus 3 uur te wachten voor niks. Bel je vervolgens de klanten service wordt je geholpen door een mevrouw ( ze spreekt geen vloeiend Nederlands) en ze vertelt je dat kpn er niks aan kan doen ik moet bij post nl zijn. Raar ?

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/mag-iemand-anders-tekenen-bij-bezorging-425237

In dit topic lees ik een verschil tussen een nieuw en bestaand abbonement. Wat is bij u van toepassing?


Nieu


Waarschijnlijk is dat de reden waarom een ander niet mag tekenen.


Dat snap ik , maar als je een afspraak maakt na 18 uur en je bent er om 14:30 uur


Ik heb inderdaad je bericht verkeerd gelezen. Sorry daarvoor. KPN kan je melding registeren, maar ik zou dat vooral doen bij POST NL. Ik ga je nu al zeggen dat het bij een melding blijft. De kans is klein dat ze hun leven beteren door jou klacht. Althans mijn ervaring op dit gebied. Vul je profiel aan zodat KPN medewerkers je klacht kunnen registeren. Het lost helaas je probleem niet op.


Nee dat denk ik ook niet. Toch bedank


Hi @Marcotje B, wat zuur dat ze zo enorm veel te vroeg zijn langsgekomen met je toestel :confused: Heb je hem inmiddels wel in ontvangst kunnen nemen?


nieuwe afspraak gemaakt weer tussen 18 en 21 uur . was de bezorger er om 16:30 uur (was ik natuurlijk nog op mijn werk. gebeld met de klanten sevice , de eerste keer werd de verbinding op eens verbroken tweeede keer heeft de medewerker mijn telefoon nr. gevraagt voor het geval dit weer zou gebeuren. moest ik bellen met post nl . dit heb ik geweigerd . ging hij zelf bellen met post nl en jawel hoor weer de verbinding verbroken. dit was vrijdag wacht nog steeds op hum telefoontje. nu heb ik ergens anders maar een telefoon abenement afgesloten.


Wat ontzettend flauw zeg, dat ze wéér veel te vroeg bij je voor de deur stonden :expressionless:

Dat de bezorgdienst niet op het afgesproken tijdstip langskomt is natuurlijk iets waar wij zelf weinig aan kunnen doen, maar als wij vervolgens beloven om contact te zoeken met PostNL en je vervolgens terug te bellen en dat gebeurt niet, dan laten we daar toch echt een steekje vallen.

Het is erg jammer dat je hierdoor hebt besloten om ergens anders een abonnement af te sluiten, maar aangezien je niet lijkt te kunnen vertrouwen op de bezorgafspraken die je via ons maakt, snap ik je keuze wel. Ik hoop dat deze andere provider niet met dezelfde koerier werkt, zodat het niet nogmaals mis zal gaan!


Bij deze provider kan ik de bestelde producten afhalen bij een post nl afhaal punt ,  wel zo handig moeten jullie misschien ook aanbieden


Dat klinkt inderdaad best wel handig, ik ga dit idee doorzetten naar onze logistieke afdeling, wie weet gaat dit in de toekomst bij ons ook tot de mogelijkheden behoren!

Kan ik verder nog iets voor je doen nu? Of zullen we het topic sluiten?