Skip to main content
Antwoord

Levering van mijn telefoon: ik ben enkele dagen weg, kan het bezorgmoment gewijzigd worden?

• September 12, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb een nieuwe telefoon besteld, en zie dat deze vandaag geleverd wordt, maar ven enkele dagen weg. Wat kan ik nu doen? Kan het bezorgadres eventueel gewijzigd worden? 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Flowerlien3429183 

Welkom op de community van KPN.

Als je bestelling (nieuwe telefoon) al onderweg naar je is, en inmiddels al bij PostNL ligt, kun je het bezorgadres helaas niet meer wijzigen.
PostNL komt dan gewoon bij je aan de deur om het pakketje af te leveren, maar aangezien je nu enkele dagen weg bent, zal er dus niet open gedaan worden.
In dat geval zal PostNL het pakketje afgeven bij een PostNL punt in de buurt van waar je woont.
Zodra je dan terug bent, kun je hem met een geldig legitimatiebewijs zelf daar afhalen.

Let wel! Het pakketje van KPN blijft maar 7 dagen liggen bij het PostNL punt, daarna wordt deze weer teruggestuurd naar KPN, en zal je bestelling automatisch worden geannuleerd. 

Met de track en trace code en je postcode, kun je precies zien bij welk PostNL punt je pakketje ligt.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Flowerlien3429183 

Welkom op de community van KPN.

Als je bestelling (nieuwe telefoon) al onderweg naar je is, en inmiddels al bij PostNL ligt, kun je het bezorgadres helaas niet meer wijzigen.
PostNL komt dan gewoon bij je aan de deur om het pakketje af te leveren, maar aangezien je nu enkele dagen weg bent, zal er dus niet open gedaan worden.
In dat geval zal PostNL het pakketje afgeven bij een PostNL punt in de buurt van waar je woont.
Zodra je dan terug bent, kun je hem met een geldig legitimatiebewijs zelf daar afhalen.

Let wel! Het pakketje van KPN blijft maar 7 dagen liggen bij het PostNL punt, daarna wordt deze weer teruggestuurd naar KPN, en zal je bestelling automatisch worden geannuleerd. 

Met de track en trace code en je postcode, kun je precies zien bij welk PostNL punt je pakketje ligt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Flowerlien3429183. Welkom op de community! Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem  hierboven al op jouw vraag heeft gereageerd. Is alles inmiddels goed gekomen en heb je het toestel ontvangen?