Skip to main content
Vraag

Levering van simkaart gaat helemaal niet goed

• August 5, 2026
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik heb eind juni een sim only abonnement afgesloten bij KPN Ik heb internet en tv van KPN en ben daar zeer tevreden over. Ik ben met mobiel klant bij BEN ik was tevreden maar het incident met de grote datalek van Odiddo heb ik besloten om over te stappen. Ik heb via internet een abonnement afgesloten en zou de simkaart per post ontvangen 3 keer heeft KPN de kaart opgestuurd maar helaas niks ontvangen. Ik heb gebeld ik kon de kaart ophalen bij een kpn winkel (kpn meubelboulevard Breda) men gaf kaart niet mee. Weer gebeld klantenservice gaf aan dat het een grote puinhoop was en dat ze opnieuw de bestelling zouden verwerken. 3 keer gevraagd of ik de kaart kon ophalen ja was geen probleem en ik was sinds 1 augustus klant en 31 augustus zal mijn nummer actief worden bij KPN. Dus naar KPN winkel weer gevraagd en aangegeven dat klantenservice aangaf dat ik kaart kon ophalen ik kreeg een ongelofelijke onbeschofte behandeling en de meneer bij de winkel wilde mij niet helpen ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld. Weer bellen met klantenservice en ze gaven aan dat de kaart een week voor 31 augustus wordt opgestuurd. IK GELOOF ER HELEMAAL NIETS VAN. Ik kijk op KPN APP naar lopende orders wat wekt mijn verbazing krijg ik een nieuwe 06 nummer terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik mijn oude nummer wil houden 

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 5, 2026

Hallo ​@Casey 63 ,

Dat 06-nummer wat je ziet staan, is een tijdelijk administratief nummer. Vanaf het moment dat jouw oude provider jouw nummer vrijgeeft, kun je via KPN bellen met jouw eigen nummer als je inderdaad nummerbehoud hebt geregeld. 

Wat betreft die simkaart: jouw abonnement start op 31 augustus 2026. Het is nu 5 augustus 2026 en zolang van tevoren is jouw nieuwe simkaart nog niet beschikbaar. Die simkaart ga je ruim op tijd ontvangen. Geen zorgen!Â