Skip to main content

Levert KPN ook in Italië? Ik heb een nieuwe telefoon nodig, maar woon op het moment voor acht maanden in Italië.

Helaas niet, KPN levert enkel toestellen met Reviva of PostNL in Nederland. 


Als het alleen om de telefoon gaat en je je bestaande simkaart gebruikt, kan je net zo goed een andere webwinkel checken. Belsimpel, bol.om, Amazon, etc.. er zijn er genoeg. En wellicht leveren anderen wel in Italië.


Je kan ook lokaal in Italië een telefoon kopen. KPN is primair een provider, geen telefoonwinkel. Tussen EU landen zijn wel kleine verschillen kwa taal voorkeur instellingen en ook wel enkele kleine detail regeltjes verschillen, maar aangezien je het over 8 maanden hebt, kan een lokale telefoon ook wel voordelen hebben t.o.v. een vreemde/KPN/Nederlandse telefoon. Zolang je maar geen telefoon koopt die bedoelt is voor een andere regio (niet- EU).


Hoi @Benteklinkhamer en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Zoals de community al aangeeft, leveren we geen toestellen in Italië. Maar ik zie een paar goede en handige tips waarmee je waarschijnlijk heel goed verder kunt! Hopelijk heb je hier toch iets aan gehad. In ieder geval wensen we je nog een mooie tijd toe in Italië en mocht je ons nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag. 


Dank voor alle antwoorden. Ik heb idd al een bestaande simkaart, maar heb veel voordelen als ik een nieuwe telefoon en abonnement bij kpn bestel/koop, vanwege korting etc. Ik ben in kerst in Nederland, dus wacht nog wel even 1,5 maand :)


Geen dank en fijn dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier gedeeld is!