Skip to main content

Ik heb vandaag via mijn abonnement een i phone 12 pro max besteld. De melding was vóór 23.59 uur besteld morgen in huis. Na afronding van de bestelling krijg ik een reactie dat de i phone 12 pro max niet direct leverbaar is. Dit is natuurlijk niet volgens de afspraak.. HOE  KAN DIT???

Welkom op het forum @ma1958!

Het klopt helemaal dat wij onze toestellen, mist voorradig, de volgende dag bij je af proberen te leveren. Hierbij is het wel zo, dat dit niet mogelijk is als een toestel níét op voorraad is, we kunnen immers niet iets verzenden dat we niet hebben.

De levertijd van de iPhone 12 verschilt nogal per kleur en hoeveelheid geheugen. Sommige toestellen zijn voorradig en worden de volgende dag geleverd. Andere modellen hebben momenteel een levertijd die op kan lopen tot enige weken. Op onze website staat bij elk toestel aangegeven per wanneer hij leverbaar is, bij de 12 pro max Graphite 128Gb, zie ik bijvoorbeeld 17 december staan. 

Ik hoop dat jouw toestel snel bij je bezorgd gaat worden :slight_smile:


Hallo 

ik heb de iPhone 12 pro telefonisch besteld op 24 november 2020.

enig idee hoe lang de levering nog op zich laat wachten?

heb verschillende biedingen (goeie) voor mijn iPhone X, en stuk voor stuk haken ze af!


Hi @Lysan, ik weet niet weke variant van de iPhone 12 pro je besteld hebt, maar voor alle varianten geldt dat ze volgende week óf de week daarna weer zullen worden aangeleverd vanuit Apple.