Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd met een IPhone 11 64 gB black, 27 december. De levertijd is echter onbekend zegt mijn bestelstatus.  Op de Apple site is hij binnen 2 dagen leverbaar… Kan KPN mij vertellen hoe lang de KPN levertijd is?

Hallo @SS ,

Deze telefoon is in de loop van week 1 weer leverbaar bij KPN. 

Verwachte levertijd per variant

 

  • iPhone 11 64GB Black wordt weer verwacht in week 1
  • iPhone 11 64GB White wordt weer verwacht in week 53
  • iPhone 11 64GB RED wordt weer verwacht in week 53
  • iPhone 11 128GB Black wordt weer verwacht in week 1
  • iPhone 11 128GB White wordt weer verwacht in week 1
  • iPhone 11 128GB RED wordt weer verwacht in week 53
  • iPhone 11 128GB Yellow wordt weer verwacht in week 53
  • iPhone 11 128GB Purple wordt weer verwacht halverwege januari
  • iPhone 11 128GB Green wordt weer verwacht in week 53
  • iPhone 11 256GB Black wordt weer verwacht halverwege januari
  • iPhone 11 256GB White wordt weer verwacht halverwege januari
  • iPhone 11 256GB RED wordt weer verwacht in week 53
  • iPhone 11 256GB Purple wordt weer verwacht halverwege januari
  • iPhone 11 256GB Green wordt weer verwacht in week 1

Nog immer levertijd onbekend… is er nieuws KPN?


Medio week 2 is het op dit moment. We zijn hierin helaas afhankelijk van de levering van uit Apple  


Bij Apple nu besteld, morgen in huis, staat op hun site… Het gaat niet om de allernieuwste telefoon, maar een model van vorig jaar. Tot nu wordt sinds mijn bestelling gezegd volgende week, is er echt niet meer duidelijkheid? En waarom heeft KPN als premium provider een dergelijke lange levertijd?


Wij zijn afhankelijk van de aantallen die Apple aan ons uitlevert helaas 😞


Medio week 2 is alweer voorbij helaas. En nog geen zicht op wanneer. Is de levertijd niet gewoon onbekend? Kan KPN mij een update geven?


Ik wacht ook op de iPhone 11 heb gisteren weer gebeld toen zeiden ze tegen mijn weer week 3 zo word je aan het lijntje gehouden, eerst keer toen ik belde zeiden ze tegen mijn we krijgen week 2 binnen je zit er zeker bij. Toen ik ze daar mee confronteerde zeiden ze ja ze zijn wel binnen gekomen maar jij hebt pech gehad je zat er niet bij 


Ik wacht ook op de iPhone 11 heb gisteren weer gebeld toen zeiden ze tegen mijn weer week 3 zo word je aan het lijntje gehouden, eerst keer toen ik belde zeiden ze tegen mijn we krijgen week 2 binnen je zit er zeker bij. Toen ik ze daar mee confronteerde zeiden ze ja ze zijn wel binnen gekomen maar jij hebt pech gehad je zat er niet bij 

Maar hoe bedoelen ze dat je er niet bij zat?


Dat ze bijvoorbeeld 100 iphones binnen kregen en er 150 besteld waren


Dat ze bijvoorbeeld 100 iphones binnen kregen en er 150 besteld waren

ohhh oké