Skip to main content

Hallo, ik had gister voor 21:00 een iPhone 13 besteld, de telefoon zou vandaag aan moeten komen, maar niets is minder waar. Ik kreeg een mail dat het pas vanaf volgende week maandag kon. Dat vind ik erg irritant. Kan de bezorging nog deze week plaatsvinden?

Hoi @Thom112 

Welkom op het forum van KPN.

Gisteren was het 1 januari 2024 (een officiële feestdag) waarop veel mensen vrij zijn.
Zo werken de medewerkers van PostNL niet op nieuwjaarsdag, en zijn er ook veel medewerkers vrij in het magazijn van KPN.

Dus dat jouw iPhone 13 vandaag bezorgd zou worden, is dus onmogelijk.
Vanaf vandaag is iedereen weer aan het werk, dus zullen alle binnengekomen bestellingen zo spoedig mogelijk verwerkt worden in het magazijn.

Daarnaast hangt het ook af voor welke kleur je hebt gekozen van de iPhone 13, aangezien van de meeste kleuren geen voorraad is, de actuele (verwachte) levertijden zijn:

  • Kleur BLAUW - vanaf 15 januari 2024
  • Kleur GROEN - Over 2 weken
  • Kleur ROOD - Vanaf 15 januari 2024
  • Kleur ROZE - Over 2 weken
  • Kleur WIT - Vanaf 15 januari 2024
  • Kleur ZWART - Op voorraad, direct leverbaar.

Mocht je de zwarte variant hebben besteld, dan zou deze vandaag (nog) worden overgedragen aan de pakketbezorger van PostNL, de track en trace code kun je in de meeste gevallen dan verwachten in de loop van de middag of avond.

Ook kun je jouw bestelling live volgen via: Mijn Bestelling

 


Hallo, Bedankt voor het antwoord. Ik heb gekozen voor de zwarte. Ik kreeg een code, die code vulde ik in op mijn bestelling ​​​​, toen moest ik kiezen uit verschillende bezorgdata, het vroegst was op 8 januari, eerder kon ik niet kiezen. Het wordt met jullie koerier verzonden, volgensmij niet met postnl. Kunt u dat nog is nakijken? 


Hoi @Thom112 

Helaas kan ik dat niet voor je nakijken, aangezien ik net zoals jouw een KPN klant ben.
Maar het kan zijn, dat KPN in het geval van iPhones heeft gekozen om die nu via AMP koeriers te laten bezorgen en niet meer via PostNL.

En dan kan het zijn, dat de agenda bij AMP koeriers in jouw regio vol zit, en het pas vanaf 8 januari 2024 weer mogelijk is om jouw pakketje bij jouw te bezorgen.

Wil je hierin meer zekerheid, wat ik goed kan begrijpen, dan kan een KPN Moderator het nog voor je nakijken in jouw gegevens.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

 

Het kan enkel dagen duren, al gaat het in sommige gevallen ook sneller, dat een KPN moderator je hebt voorzien van een antwoord.