Skip to main content

Een familielid van mij heeft laatst 2 iPhones 14 pro besteld in de kleur zilver, maar na het bestellen kreeg die een bericht dat ze niet op vorraad zijn, dus ik vraag me eigenlijk af wanneer ze geleverd worden. 

Hoi @W1kk. welkom hier. 

Ik heb even gekeken. ik zie dat zowel de 128, 256 en 512GB  niet meer binnenkomen helaas. Dus deze orders worden geannuleerd. Mocht dat nog niet gebeurd zijn en jouw familielid wil daar niet op wachten, dan kan hij/zij het beste even bellen met 0800-0402 en vragen naar de afdeling opzeggen. Dan kan mijn collega alles in orde maken.


Goedemorgen,

 

Enig idee wat de levertijd is van de Pro 15 (black)?


Goedemorgen,

 

Enig idee wat de levertijd is van de Pro 15 (black)?

 

Welkom op het forum van KPN @qwerty1981 !

 

De actuele levertijden (20 oktober 2023) voor de iPhone 15 Pro in de kleur Black Titanium is als volgt:

Voor de 128GB en 256GB modellen is dat 4 tot 5 weken.
Voor de 512GB en 1TB modellen is dat 3 tot 4 weken.

Dit geldt ook in de meeste gevallen voor de overige kleuren van de iPhone 15 Pro!

Met andere woorden, er is momenteel geen voorraad van de iPhone 15 Pro in het magazijn van KPN, je komt dus op een wachtlijst te staan!
Het is wachten op een nieuwe levering vanuit Apple.


Bedankt voor de snelle reactie. Had ik deze jnformatie zónder het forum kunnen achterhalen?


Hoi @qwerty1981 

Graag gedaan hoor!

En ja, je had zeker deze informatie zelf kunnen terug vinden op de website van KPN
Hierbij de link naar de pagina van de iPhone 15 Pro in de kleur Black Titanium , in “groene letters” staat de (verwachte) levertijd.

En zo kun je bij elke smartphone, de (verwachte) levertijd zelf terug vinden.


Reageer