Skip to main content
Beantwoord

Levertijd iPhone 16 Pro?

• September 4, 2025
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb zojuist de iPhone 16 Pro 5G 128GB Desert Titanium Besteld, maar blijkt niet op voorraad. wat is de gemiddelde levertijd?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Sannn 

Welkom op de community van KPN.

De iPhone 16 Pro - 128 GB (Desert Titanium) zou weer beschikbaar zijn vanaf 5 september 2025, dat is dus deze vrijdag al.

Let wel! Dit een verwachte leverdatum, omdat KPN afhankelijk is van wat Apple daadwerkelijk aflevert in het magazijn, het kan dus nog wijzigen.
Maar in de meeste gevallen klopt de verwachte leverdatum gelukkig wel.

Aangezien de huidige stand van zaken en het weekend voor de deur, zou ik ervan uit gaan dat jouw bestelde iPhone 16 Pro, aan het begin van volgende week bij je wordt bezorgd.
Hier ontvang je dan een mail hierover, met daarin een trace en trace van PostNL of je kunt een afspraak maken met AMP koeriers, afhankelijk voor welke optie KPN kiest.

Hou je mailbox dus in de gaten!

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Sannn 

Welkom op de community van KPN.

De iPhone 16 Pro - 128 GB (Desert Titanium) zou weer beschikbaar zijn vanaf 5 september 2025, dat is dus deze vrijdag al.

Let wel! Dit een verwachte leverdatum, omdat KPN afhankelijk is van wat Apple daadwerkelijk aflevert in het magazijn, het kan dus nog wijzigen.
Maar in de meeste gevallen klopt de verwachte leverdatum gelukkig wel.

Aangezien de huidige stand van zaken en het weekend voor de deur, zou ik ervan uit gaan dat jouw bestelde iPhone 16 Pro, aan het begin van volgende week bij je wordt bezorgd.
Hier ontvang je dan een mail hierover, met daarin een trace en trace van PostNL of je kunt een afspraak maken met AMP koeriers, afhankelijk voor welke optie KPN kiest.

Hou je mailbox dus in de gaten!

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • September 4, 2025

Ik heb zojuist de iPhone 16 Pro 5G 128GB Desert Titanium Besteld

Kan je niet beter annuleren? Deze maand komt de 17 Pro uit, waardoor de 16 Pro een stuk goedkoper wordt, of je kan voor de 17 Pro gaan. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je nu zo'n ding koopt.