Skip to main content
Antwoord

Levertijd iPhone 17 niet conform de verwachtingen

• October 13, 2025
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Op 25 september heb ik de iphone 17 256gb in het wit besteld en tot op heden heb ik nog steeds niet ontvangen. Een van de redenen dat ik hem bij kpn heb gehaald is dat er werd geadverteerd met de leus “vandaag besteld, morgen in huis”. Inmiddels voel ik mij opgelicht gezien ik al bijna 3 weken aan het wachten ben. Als jarenlange klant moet ik toch vermelden dat dit de eerste keer is dat ik zo iets vervelends meemaak bij KPN. Als ik dit had geweten had ik hem ergens anders gehaald.

Beste antwoord door Flitsend

Beste ​@Olivierr 

Ik snap natuurlijk dat je snel je nieuwe iPhone in je hand wilt hebben. Er zijn veel soort gelijke berichten hier op de community geplaatst. Kijk onder andere eens hier

De actuele levertijden per model kun je vinden door op deze link te klikken. De pagina wordt elke dinsdag bijgewerkt. 

En als verklaring; de toestellen worden door Apple in batches uitgeleverd. Het is bij een heel soort dealers het zelfde verhaal. Een erg populair toestel dus..

4 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Beste ​@Olivierr 

Ik snap natuurlijk dat je snel je nieuwe iPhone in je hand wilt hebben. Er zijn veel soort gelijke berichten hier op de community geplaatst. Kijk onder andere eens hier

De actuele levertijden per model kun je vinden door op deze link te klikken. De pagina wordt elke dinsdag bijgewerkt. 

En als verklaring; de toestellen worden door Apple in batches uitgeleverd. Het is bij een heel soort dealers het zelfde verhaal. Een erg populair toestel dus..

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 13, 2025

Apple en Amac hebben ook levertijden. Je ziet dit iedere keer voorbij komen bij een release van een nieuw toestel. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 13, 2025

Dat er een hoge vraag is naar een nieuwe Iphone is erg begrijpelijk. Zoals zelf aangegeven “zie je dit iedere keer voorbij komen bij een nieuwe release van een nieuw toestel” had op zijn minst enkele vorm van communicatie hierover meer dan terecht geweest gezien het geen kleingeld is wat je ervoor neerglegt - en het dus elk jaar voorkomt. Dit zit mij dwars omdat ik het apparaat dan elders had gehaald. 

Gisteren stond ik in te praten in de apple winkel over het feit dat ik nu al bijna 3 weken loop te wachten, de werknemer kon hier zelf niet met zijn hoofd bij. Sinds release gaan ze elke dag daar over de toonbank en waren er op de eerste paar dagen na geen beschikbaarheids problemen.

Het feit dat er met “volgende dag in huis” wordt geadverteerd zit mij dwars gezien dit alles behalve wordt nagemaakt. Dit was een van de  grootste redenen dat ik hem bij KPN heb besteld. Gezien er kennelijk een systematiek in het probleem ziet had ik op zijn minst een disclaimer verwacht met eventuele vertraagde levertijden. Inmiddels is er niks aan te doen en wacht ik het rustig af.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 13, 2025

@Olivierr Via welk kanaal heb je de telefoon besteld? Op de website? Stond er onder het toestel “Vandaag besteld, morgen in huis” of stond dit elders aangegeven? 

Zoals je zegt valt er inmiddels weinig aan te doen, maar ik ben wel benieuwd.