Skip to main content
Antwoord

Levertijd iPhone 17 Pro Max

• September 30, 2025
  • 17 reacties
  • 3208 keer bekeken

Ik heb iPhone 17pro Max blauw 256 besteld in de pre-order. Direct op 12-9. 
Nog altijd wacht ik op de bestelling. 
Volgens het statusoverzicht wat KPN elke dinsdag update zou de levertijd 1 a 2 weken zijn n.a.v. besteldatum, deze twee weken max. zijn dus al

ruimschoots voorbij,  er klopt dus niks van. 
Ik had me erop ingesteld om te moeten wachten op de bestelling. Maar KPN, ben a.u.b. duidelijk, eerlijk en concreet naar je klant.

Ik wacht nog n weekje en dan ga ik me oriënteren. 

Beste antwoord door PeterG

Beste lezers. De levertijden zijn bekend via https://www.kpn.com/mobiel/levertijden?campaignid=so:c=merk-community. Daarop worden ze eventueel ook bijgewerkt. Naar langer als levering naar kpn achterblijft. Of korter als er beter geleverd wordt. Maar dat laatste verwacht ik niet in verband met de grote vraag. En niet alleen bij kpn, hè.

17 reacties

Het is zelfs zo mooi dat de levertijd voor een iPhone 17 Pro Silver 256gb nu een update heeft met ZELFDE levertijd als vorige week aangeven…

Ga er maar vanuit dat dit nog echt lang gaat duren..

waar blijft mijne iphone jongeuh

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Beste lezers. De levertijden zijn bekend via https://www.kpn.com/mobiel/levertijden?campaignid=so:c=merk-community. Daarop worden ze eventueel ook bijgewerkt. Naar langer als levering naar kpn achterblijft. Of korter als er beter geleverd wordt. Maar dat laatste verwacht ik niet in verband met de grote vraag. En niet alleen bij kpn, hè.

• Nieuwkomer
  • October 3, 2025

Ik heb mijn iPhone 17 Pro Max 256GB Silver bij KPN besteld op 19 september om 14:15 uur.

Vandaag heb ik de bevestiging gekregen dat de levering plaatsvindt op 3 oktober 2025, tussen 08:00 en 18:00 uur.

???? Ik heb net zo één op 12 september in de voorverkoop besteld en nog niets ontvangen

IDEM

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 3, 2025

Heel fijn dat jij je toestel vandaag in ontvangst kunt nemen ​@JonesWsnr!

Wel erg jammer dat jullie hier nog geen bericht over ontvangen hebben ​@VVardeyn en ​@Maarten1992 🙁Het gaat hierbij ook om exact hetzelfde toestel? Dus een 17 Pro Max in de kleur zilver, en met 256Gb geheugen? Als het een andere kleur of andere hoeveelheid geheugen betreft, kan het kloppen dat er een verschil is met het uitleveren. 

Willemijn de Vries
Nieuwkomer

@Maja van KPN Ik heb mijn toestel ook in de pre order week besteld (op de 15e) en ook nog steeds niks gehoord!! Het gaat om een iPhone 17 Pro Max silver 256gb. 

• Nieuwkomer
  • October 3, 2025

Ik kopieer en plak even, belachelijk dat latere bestellers hem eerder krijgen.

Introductie 

Dit is een update over je bestelling van de nieuwe Apple iPhone 17 Pro Max 5G 256GB, Silver

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 3, 2025

@Willemijn de Vries, de spanning is om te snijden!

Een kwestie van afwachten dit. Ongetwijfeld wist je dit al, maar hou de status van je bestelling in de gaten. Je ontvangt van ons ook een bericht op het moment dat je toestel wordt verzonden. 

• Nieuwkomer
  • October 3, 2025

Binnenkort dus 😇

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

Eer dat we de nieuwe iPhone hebben is de 18 al uit ..

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 8, 2025

Ik hoop dat dat een beetje meevalt ​@MarielledeG, en dat jij die van jou snel in ontvangst kunt nemen!

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 18, 2025

Toen ik de Iphone 17 pro max 256gb Silver in September bestelde stond de levertijd op 3 a 4 weken. Deze is in 4 weken tijd niks aangepast! Dit duurt echt bizar lang kpn. Ik vind het niet erg om even te moeten wachten maar heb nu totaal geen indicatie van hoelang nog..

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 20, 2025

Hi ​@Maar_, jammer dat je al zo lang aan het wachten bent 😬Ik begrijp dat er op het moment van bestellen aan is gegeven dat het 3 á 4 weken zou gaan duren. Het levermoment van een toestel dat niet op voorraad is, is altijd een schatting.  We kunnen hier geen garanties aan vastknopen, aangezien wij afhankelijk zijn van levering vanuit Apple. Je geeft echter aan dat jouw bestelling nu zo'n 4 weken geleden geplaatst is, daardoor verwacht ik dat je jouw toestel nu toch wel elk moment kunt ontvangen!

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 20, 2025

Hi ​@Maja van KPN 

Als ik het indicatie schema moet geloven die elke dinsdag word aangepast, kan het nu nogsteeds 3 a 4 weken duren. Dat is precies dezelfde schatting als toen ik hem bestelde 4 weken terug. 
Ik hoop dat je gelijk hebt en ik hem gauw mag ontvangen.

• Nieuwkomer
  • October 21, 2025

Hi ​@Maja van KPN 

Als ik het indicatie schema moet geloven die elke dinsdag word aangepast, kan het nu nogsteeds 3 a 4 weken duren. Dat is precies dezelfde schatting als toen ik hem bestelde 4 weken terug. 
Ik hoop dat je gelijk hebt en ik hem gauw mag ontvangen.

Ik wacht nu ook al zo lang hoop inderdaad dat ik het zsm mag ontvangen 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 28, 2025

Hebben jullie inmiddels wat meer gehoord over de bezorging van jullie toestel ​@Maar_ en ​@Cj25? Mochten jullie hem nog niet ontvangen hebben: de iPhone 17 pro max 256Gb Silver staat nu alsnog weer op 1 á 2 weken vanaf nu, ook voor bestellingen die voor 16 oktober geplaatst zijn. Eerder dan dat verwacht Apple niet dat ze ons van nieuwe voorraad kunnen voorzien. Dus dat lijkt toch tegen te vallen 😕
Het is en blijft een schatting vanuit Apple, dus het kan zijn dat het langer dan 3 weken gaan duren, maar het kan óók zijn dat het eerder dan de verwachte 2 weken gaat gebeuren. Ik hoop op het laatste, zodat jullie hem snel in ontvangst kunnen nemen!

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 13, 2025

Na 4 weken wachten op een contract overname wat volgens KPN maar een werkweek had moeten duren. Heb ik de iPhone 17 pro max 256gb besteld op 9 oktober, inmiddels nu 4 weken verder en de verwachtte levertijd isoverschreden. We zijn nu ruim 2 maanden verder… 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 13, 2025

Hi ​@Sanjay S., wat jammer dat het allemaal zo lang duurt 😕
Het merendeel van de Pro Max varianten is inmiddels leverbaar, dat jij die van jou nog niet ontvangen hebt, lijkt er op te wijzen dat je er 1 hebt besteld in de kleur orange? In ons overzicht met levertijden iPhone 17 zie je per variant of hij momenteel leverbaar is. Of anders wat de verwachte levertijd is (vanaf nu), als je vóór 30 oktober besteld hebt. Alléén de orange varianten zijn nog niet beschikbaar. Als je een andere kleur hebt besteld, wil ik je aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden naar de status van je bestelling. Dit kan online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!