Skip to main content

Beste kpn ik zou graag willen weten sinds waneer jullie het limiet van 50 euro per keer hanteren en een limiet van 300 euro per kalender maand.

Alvast bedankt 

Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Beste kpn ik zou graag willen weten sinds wanneer (datum) jullie het limiet van 50 euro per keer hanteren voor mobiele aankopen.

aangezien ik aankopen moet doen die 100 euro in 1 keer bedragen hoe lossen we dit op. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik zou graag een exacte datum willen weten van ingang van het limiet van 50 euro per keer.

Want als ik niet vrij ben om in 1 keer 70+euro uit te geven wil ik graag van deze provider af aangezien ik vindt dat het niet aan jullie is om te bepalen wat ik uitgeef. 

 


Welkom op ons Forum @Mario070. Ik begrijp je vraag. Het klopt wat je zegt. Op kpn.com lees je inderdaad dat er een limiet zit van € 50,- per keer en een maximum van € 300,- per maand. Dit kan ik niet voor je aanpassen en is voor alle klanten gelijk. Dit doen we om klanten te beschermen tegen fraude en ongewenste uitgaven. 

Je hoeft natuurlijk niet te kiezen voor een betaling via de factuur van KPN. Je kunt op meerdere manieren online aankopen doen. Wil je meer kunnen besteden, dan raad ik je aan om een andere betaalmethode te kiezen. Heb je een iPhone, dan kun je hier lezen hoe je dit kunt wijzigen. Gebruik je de Play Store om aankopen te doen, dan lees je hier hoe dit werkt.  


Je kan ook een virtuele prepaid creditcard nemen van bv Skrill.com

Is het voor de playstore of apple store? Dan kan je ook bij oa supermarkten  opwaardeer kaarten kopen


Reageer