Skip to main content

Hi!

Mijn zoontje is toe aan een echt toestel en niet het zoveelste afdankertje. We hebben een Kids abonnement (verlengbaar). Ik ben best tevreden over de kortingen die we hebben lopen over dit abonnement en het mijne, dus ik wil liever niet naar een andere abonnementsvorm wisselen om een toestel te kunnen aanschaffen.

Is het mogelijk om bij KPN (of in de fysieke winkel) een los toestel te kopen (voor de vaste toestelprijs)?

We horen het graag!

 

Een Kids abonnement kan niet verlengt worden. Dat loopt door tot ie 18 is. Daarna moet het verlengt (nummerbehoud) naar een gewoon abonnement. 

Verlengen kan wel naar een gewoon abonnement overigens. 

Maar om een toestel los te kopen is geen verlenging nodig. Gewoon een winkel inlopen waar ze telefoons verkopen. Uitzoeken, betalen. En de simkaart uit de oude halen en in de nieuwe stoppen. 

Spannend. Zijn eerste nieuwe telefoon 🙂


Een Kids abonnement kan niet verlengt worden. Dat loopt door tot ie 18 is. Daarna moet het verlengt (nummerbehoud) naar een gewoon abonnement. 

Verlengen kan wel naar een gewoon abonnement overigens. 

Maar om een toestel los te kopen is geen verlenging nodig. Gewoon een winkel inlopen waar ze telefoons verkopen. Uitzoeken, betalen. En de simkaart uit de oude halen en in de nieuwe stoppen. 

Spannend. Zijn eerste nieuwe telefoon 🙂

 

Hoi Peter,

Bedankt voor je antwoord. Ik zou wel graag gebruik maken van het scherpe tarief dat KPN hanteert bij het aanbieden van een toestel bij een nieuw contract of verlenging. In het geval van de telefoon die ik op het oog heb scheelt dat 75 euro op de adviesprijs. Daar tippen ook de andere voordelige aanbieders niet aan.

Grt!

 


 

Ik zou wel graag gebruik maken van het scherpe tarief dat KPN hanteert bij het aanbieden van een toestel bij een nieuw contract of verlenging. In het geval van de telefoon die ik op het oog heb scheelt dat 75 euro op de adviesprijs. Daar tippen ook de andere voordelige aanbieders niet aan.

Grt!

 

Hallo @nrc123 ,

Dat kan alleen maar door het kids-abonnement te verlengen naar een gewoon abonnement. Ik weet de leeftijd van jouw zoontje niet, maar op een andere manier kan het niet. 

KPN verkoopt die telefoon niet los voor die scherpe prijs zonder verlenging of een nieuw abonnement. 


 

Ik zou wel graag gebruik maken van het scherpe tarief dat KPN hanteert bij het aanbieden van een toestel bij een nieuw contract of verlenging. In het geval van de telefoon die ik op het oog heb scheelt dat 75 euro op de adviesprijs. Daar tippen ook de andere voordelige aanbieders niet aan.

Grt!

 

Hallo @nrc123 ,

Dat kan alleen maar door het kids-abonnement te verlengen naar een gewoon abonnement. Ik weet de leeftijd van jouw zoontje niet, maar op een andere manier kan het niet. 

KPN verkoopt die telefoon niet los voor die scherpe prijs zonder verlenging of een nieuw abonnement. 

 

Bedankt voor je antwoord. Ik was er al een beetje bang voor. Op zich geen ramp natuurlijk, maar wel een beetje vreemd aangezien toch een volwassene de verplichting voor het contract aangaat en kinderen die een simkaartje hebben ook een telefoon nodig hebben.

Misschien kijkt er nog een Modje mij die een aanbieding kan doen 😁


Bij Kids Sim kan er sowieso geen telefoon gekocht of op afbetaling gekocht worden. Dan betaal je het volle pond. Ook bij kpn. Een moderator kan daar echt niets aan veranderen.

Een Android telefoon is er nieuw al vanaf 89,--. Heeft je kind een dure smaak met Apple dan begin je “iets duurder”😉. Dan kom ik bij zoeken niet onder de 299,--.

Is er geen ander abonnement in het huishouden verlengbaar? Waar je een toestel bij kunt kopen maar dan voor je kind?


 

Ik zou wel graag gebruik maken van het scherpe tarief dat KPN hanteert bij het aanbieden van een toestel bij een nieuw contract of verlenging. In het geval van de telefoon die ik op het oog heb scheelt dat 75 euro op de adviesprijs. Daar tippen ook de andere voordelige aanbieders niet aan.

Grt!

 

Hallo @nrc123 ,

Dat kan alleen maar door het kids-abonnement te verlengen naar een gewoon abonnement. Ik weet de leeftijd van jouw zoontje niet, maar op een andere manier kan het niet. 

KPN verkoopt die telefoon niet los voor die scherpe prijs zonder verlenging of een nieuw abonnement. 

 

Bedankt voor je antwoord. Ik was er al een beetje bang voor. Op zich geen ramp natuurlijk, maar wel een beetje vreemd aangezien toch een volwassene de verplichting voor het contract aangaat en kinderen die een simkaartje hebben ook een telefoon nodig hebben.

Misschien kijkt er nog een Modje mij die een aanbieding kan doen 😁

Moderators kunnen binnen dit forum geen aanbiedingen doen, ligt buiten hun bevoegdheden.

Je kunt het beste na het weekend even bellen met 08000402 of langs een lokale KPN winkel gaan @nrc123 dan kun je bellend de deur uit met een nieuwe telefoon.


 

Ik zou wel graag gebruik maken van het scherpe tarief dat KPN hanteert bij het aanbieden van een toestel bij een nieuw contract of verlenging. In het geval van de telefoon die ik op het oog heb scheelt dat 75 euro op de adviesprijs. Daar tippen ook de andere voordelige aanbieders niet aan.

Grt!

 

Hallo @nrc123 ,

Dat kan alleen maar door het kids-abonnement te verlengen naar een gewoon abonnement. Ik weet de leeftijd van jouw zoontje niet, maar op een andere manier kan het niet. 

KPN verkoopt die telefoon niet los voor die scherpe prijs zonder verlenging of een nieuw abonnement. 

 

Bedankt voor je antwoord. Ik was er al een beetje bang voor. Op zich geen ramp natuurlijk, maar wel een beetje vreemd aangezien toch een volwassene de verplichting voor het contract aangaat en kinderen die een simkaartje hebben ook een telefoon nodig hebben.

Misschien kijkt er nog een Modje mij die een aanbieding kan doen 😁

@nrc123 ,

Een moderator behandelt geen aanvragen voor een verlenging. 
 

Wil je alsnog het kids-abonnement omzetten/verlengen naar een gewoon abonnement met dat gewenste toestel, dan kan dat via 0800-0402 (vanaf maandag 8.00) of in een KPN-winkel. 


Zou eens online gaan zoeken welk toestel je wilt hebben en kijk dan bijvoorbeeld eens op https://tweakers.net/pricewatch/ om te zien wie een bepaald toestel het goedkoopst aanbied. Ik schat in dat je online wellicht goedkoper uit kan zijn dan dat KPN rekent voor een toestel


Voor KPN zijn mobieltjes bijzaak en geen core business, zijn altijd elders goedkoper te koop zonder abo verplichtingen 


Reageer