Skip to main content

Gisteren in de kpn winkel een nieuwe simkaart en losse iphone 14 besteld. De verkoper melde dat deze dan vandaag geleverd zou worden. In de mail van kpn staat: U ontvangt uw Apple iPhone 14 5G 128GB, Blue per post. In een aparte e-mail ontvangt u een track & trace-code om uw bestelling te volgen. Bij dit abonnement hebt u geen (e-)simkaart besteld.

De sim kaart is geleverd, maar nog geen track en trace mail gehad. Wordt er wel een beetje moe van want ben helemaal niet te bereiken (mijn telefoon in verloren in het buitenland. Moet ik geduld hebben of gaat er iets mis?

 

Hoi @Sjaak1987 

Welkom op het Forum van KPN

Door de kerst drukte bij alle pakketbezorgers (waaronder ook bij PostNL) worden veel pakketten wat later bezorgd dan normaal de bedoeling is in deze periode, het gaat hier dan om een vertraging van 1 a 2 dagen afhankelijk van de drukte in jouw regio.
Ook in het magazijn van KPN zelf, is het hierdoor momenteel drukker dan normaal.
Dus al je jouw iPhone 14 (128 GB) in de kleur blauw gisteren hebt besteld in de KPN winkel, is de kans dus niet heel groot dat je hem vandaag al in ontvangt kon nemen.
Ik verwacht daarom, dat je hem begin volgende week in huis hebt.

Je kunt je bestelde iPhone 14 ook live volgen in: Mijn Bestelling Mobiel

Zodra jouw besteld iPhone 14 het magazijn van KPN verlaat, krijg jij een e-mail met daarin de track en trace, om je pakketje te kunnen volgen.

De iPhone 14 (128 GB) in de kleur blauw, is gewoon op voorraad dus dat is al heel fijn.
Dus nog even geduld opbrengen, het is even niet anders.


Dankjewel voor je reactie. Nog even geduld dan. Als ik kijk in Mijn Bestelling Mobiel dan zegt KPN het volgende:

Controleren

 

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Nou nog even geduld dan maar..