Skip to main content

Kom je als je voor mobiel een account aanmaakt anders dan de account voor internet+televisie wel in aanmerking voor Husselkorting? Of moet je de mobiel dan alsnog koppelen aan de andere account?

Wij willen de abonnementen van mij en mijn dochters waarschijnlijk omzetten naar KPN, maar vraag mij af hoe dat werkt met verschillende accounts. We willen het wel gecombineerd overzetten vanwege de voordelen zoals de hussel-korting die we kunnen ontvangen, maar toch ook wel de privacy van een eigen account/inlog.

Hallo @Yvon D ,

Zolang jullie huisgenoten zijn en dus op hetzelfde adres wonen, kunnen jullie abonnementen in aanmerking komen voor de voordelen van KPN Hussel. Het is niet nodig om alle abonnementen op dezelfde naam te zetten. Jouw dochters kunnen gewoon een eigen abonnement afsluiten met een eigen KPN-ID.

KPN schrijft : 

Combineer je meerdere KPN abonnementen?

Vul hieronder het adres in waarop je KPN abonnementen zijn afgesloten. Én het mobiele telefoonnummer van het abonnement op hetzelfde adres. Met de knop Toevoegen kun je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden. Ga akkoord met de voorwaarden en doe de check.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je te zijner tijd gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden 

 

Aanvulling na tip van Nick83: 

Er moet minimaal een KPN internet-thuisabonnement zijn op jullie adres. TV van KPN is niet nodig. 


Je moet een internet thuis abonnement hebben om Hussel korting op het mobiele abonnement te krijgen. Of er andere mobiele abonnementen zijn, en hoe oud die zijn, dat doet er niet toe.


Klopt @Nick83 ,

Dat had ik er eigenlijk nog even duidelijker bij moeten zetten. Er moet minimaal een KPN internet-thuisabonnement zijn op jullie adres. TV van KPN is niet nodig. 

@Yvon D

(eerste reactie voor de volledigheid nog even aangevuld) 


Klopt @Nick83 ,

Dat had ik er eigenlijk nog even duidelijker bij moeten zetten. Er moet minimaal een KPN internet-thuisabonnement zijn op jullie adres. TV van KPN is niet nodig. 

@Yvon D

(eerste reactie voor de volledigheid nog even aangevuld) 

@Noordzee  en @Nick83 

Dank jullie wel voor de reacties!  Dat abonnement is er gelukkig wel al 🙂