Skip to main content

Ik heb sinds begin mei een prepaid bij jullie nu zag ik in mijn app van KPN met inloggen maandbedrag van 35 euro staan, ik heb een abonnement afgesloten voor 27.50.  Ik heb het ook terug gekeken in mijn mail of ik daar wel bewijs van hebt, en dat klopt mail van jullie 27.50 ging een hussel korting af van 7.50 van de 35 euro Maar zie ik niet terug in mijn app

Beste Geldrop17.

Zet even in je profiel je klantgegevens bij (privé). Webcare kan dan gemakkelijker je verder helpen.

En zou je aub ook even een terugkoppeling willen geven in je eerdere topic? Dat is voor de helpers wel zo fijn.:relaxed:


Hallo @Geldrop17 ,

Voor het ontvangen van de KPN-Hussel-korting moet jezelf nog wel iets doen. Je kunt de registratie van jouw producten op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 


Euh, wat heb je nou? Prepaid of een Hussel abonnement. Het is één v.d. twee.

Gezien de genoemde prijs is het

Hussel abonnement onbeperkt GB / onbeperkt bellen/sms.

Als je THUIS ook KPN hebt heb je recht op Husselkorting. Bij dat abo inderdaad € 7,50.