Skip to main content

Het onverwacht verhogen van het abonnement  zonder mededeling vind ik niet van deze tijd

Het voelt oneerlijk we hebben een contract en er is van een kant wel verhoging toe te passen terwijl de andere kant gebonden is aan zijn contract 

Ik kan ook wel zeggen deze maand heb ik even wat minder geld dus ik betaal even een paar euro minder 

Toen ik het contract aan ging is er gezegd dat dit zijn de  maandelijkse kosten en daar blijft het bij en er is niet gezegd je krijgt te maken met  kosten verhoging van onze kant

ik vind een contract gaan we samen aan en dit is de afspraak en dat ga je niet veranderen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @j van Rooijen , ik gok dat dit de jaarlijkse inflatiecorrectie betreft. Dit staat in de contractvoorwaarden en is ook aangekondigd op de afgelopen factuur(en).

Lees er meer over op deze KPN pagina: Inflatiecorrectie


Helaas heb ik geen melding gekregen en er is geen melding gemaakt op mijn factuur van september en oktober 


Hallo@j van Rooijen 

Op de factuur van de vorige maand stond niet deze informatie?

Een KPN moderator zal hier binnen 1-2 dagen reageren (afh. van de drukte).


Hallo @j van Rooijen Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je vraag hier stelt. Gaat het ook om de inflatiecorrectie, zoals @RBxx vermoed? Heb je de informatie op de pagina gelezen waar hij naar verwijst? De inflatiecorrectie wordt niet alleen op je factuur vermeldt, maar staat ook als voorwaarde in je contract en het geeft je dus geen mogelijkheid om je contract kosteloos te beeindigen. 


Hallo @j van Rooijen Ik heb geen bericht meer van je gezien. Mag ik er vanuit gaan dat je vraag inmiddels is beantwoord? Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan doen. 


Reageer