Skip to main content

Beste lezer,

Via Mobiel.nl het volgende contract afgesloten:

Samsung Galaxy S8 Midnight Black

€96,00

 

KPN Mobiel 2 jaar Verlenging

5 GB

€21,50

Onbp min + Onbp sms

€1,00

Toestelbundel € 10,-

€10,00

KPN Hussel korting

€-5,00

Totaal per maand (24 mnd)

€27,50

 

Op Mijn KPN staat de volgende wijziging:

  • Kosten per maand vanaf 26-04-2020
    • Hussel 5 GB en onbeperkt bellen/sms€ 27,50 € 22,50
    • bundel geldt in NL en EUKorting zolang je abonnement loopt
  • Toestel€ 10,00
  • Totaal € 32,50
  • De vermelde prijzen van het toekomstige abonnement zijn exclusief bijzondere correcties of kortingen.Op uw factuur vindt u meer informatie over uw resterende toestelkosten.

Mijn vraag:

Besteld via Mobiel.nl : kosten €27,50 p/maand

Overzicht MijnKPN    : kosten €32,50 p/maand  

 

Hoe kan dit verschil ontstaan? Ik heb afgesloten voor €27,50 per maand dus daar ga ik van uit.

 

Antwoord KPN klantenservice: wacht de eerste factuur af . Maar ik denk dat op de eerste factuur gewoon €32,50 staat i.p.v. de €27,50 waarvoor ik het abonnement heb afgesloten

Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad?

 

Vriendelijke groet, EvanM   

Hoi @EvanM ,

 

Zover ik kan beoordelen zit het verschil van 5 euro in de KPN Hussel korting. Maar het overzicht ziet er wel een beetje apart uit.  

Die 5 euro korting op je mobiel abonnement, ontvang je als je ook (minimaal) thuis internet afneemt van KPN. 

Je moet je echter wel apart aanmelden voor de aanvraag van die korting. Heb je dat al gedaan? Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Hussel kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Lukt dat niet, dan kun je het ook telefonisch aanvragen via 0800-0402.

 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Beset Noordzee,

Ja, ik vond ook dat het overzicht er raar uit zag. Maar de servicemedewerker van de KPN had gelijk: even een paar dagen wachten en dan zal de korting verrekend worden en goed op je maandoverzicht staan.

Dit is nu ook het geval. De Hussel korting is keuring van mijn maandbedrag afgehaald en er staat nu in het overzicht een maandbedrag van €27,50, precies zoals ik het contract ook afgesloten heb.

 

Dus de volgende keer moet ik een paar dagen geduld hebben :slight_smile: .

Vriendelijke groet, EvanM


@EvanM Welkom op het forum. Mooi om te lezen dat het probleem ondertussen al opgelost is. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan weet je ons te vinden.