Skip to main content

Goedemiddag,

Eind oktober heb ik een nieuw contract afgesloten inclusief een nieuwe iPhone. Op het contract wat ik toen per e-mail heb gehad staat dat mijn maandbedrag 19,- is exclusief eventuele husselkorting. Nu heb ik mijn eerste factuur gehad, maar hier staat een maandbedrag van 24,- op, exclusief husselkorting. Toen ik mijn nieuwe abonnement afsloot heb ik gekozen voor een abonnement van 19,-, waar nog 5,- husselkorting afgaat in mijn geval. Kan dit worden aangepast of moet ik hiervoor bellen? (ben nu even niet in de gelegenheid).

Zou fijn zijn als iemand hier naar kan kijken..

Bedankt!

Vriendelijke groet, Diane

Hi Diane, natuurlijk kan ik dit nakijken.

Daar zat een kleine vertraging in, na de ingang van je nieuwe abonnement en het activeren van je Hussel korting. Dit is inmiddels wel gedaan en zal op je volgende factuur met terugwerkende kracht worden verrekend vanaf 1 november. Je hebt dus helemaal gelijk. 

 


Hoi Alex, bedankt voor het nakijken!
Fijn dat het inderdaad nog omlaag gaat, het maandbedrag. Dan wacht ik de volgende factuur even af, maar ga ik er vanuit dat het in orde is zo.


Zeker! Mocht het toch op de een of andere manier niet gebeuren, laat het me hier weten. :)Â