Skip to main content

Ik wil graag mijn mobiele abonnement aanpassen, maar in mijn kpn staat dat dit niet mogelijk is. Ik heb een maandelijks opzegbaar contract dat per 1 september 2023 ingegaan is. Ik zou graag voor de volgende maand mijn aantal mb’s willen verlagen, waarvan ik verwacht dat dit zou moeten kunnen, aangezien de minimumduur van het contract 1 maand is, en ik dus aan de voorwaardes voldoe. Kan iemand mij helpen?

Nee, dat is niet mogelijk. De eerste maand kan het bij geen enkel abonnement gewijzigd worden voor de volgende maand. Ook niet bij de abonnementen van minimaal 1 jaar of 2 jaar.

Je kunt het wijzigen in de volgende maand en dat gaat dan per november in. Een maandje langer is toch niet zo erg?


Ik had dezelfde vraag. Ik wilde over een maand mijn belminuten wijzigen, maar kreeg de melding:

“U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is”.

Ik kan nergens op de KPN site terugvinden dat je pas twee maanden na ingang of verlenging je bundel mag aanpassen. Het enige dat ik vond is:

“Kan ik maandelijks mijn bundel wijzigen?
Ja, dat kan bij ons! Je kan je abonnement 1 keer per 31 dagen omhoog en omlaag aanpassen”.

Zou wel netjes zijn om erbij te vermelden dat dat pas na twee maanden kan.


Reageer