Skip to main content
Beantwoord

Maandelijks veel bijbetalen

  • February 20, 2020
  • 6 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik heb nu al een paar maanden achter elkaar dat er “eenmalige kosten” van minstens 30 eu worden opgeteld bij mijn maandelijkse factuur. Ik kan hier weinig duidelijkheid over krijgen dus ik dacht ik probeer dit is. Mijn abbo zou 25/maand moeten zijn maar ik betaal nu dus minimaal het dubbele.

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel. Als ik naar de laatste paar facturen kijk zie ik kosten voor herindienststelling na een blokkade, een andere keer een aantal aankopen online via iTunes. Heb je zelf de facturen ook bekeken? Dit kun je bij de specificaties zien als je iets naar beneden scrolt. Eventueel kan ik deze facturen ook naar je e-mailen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 23, 2020

Hi Anton, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2020

Gedaan! Ik denk dat alles compleet is zo


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Dankjewel. Als ik naar de laatste paar facturen kijk zie ik kosten voor herindienststelling na een blokkade, een andere keer een aantal aankopen online via iTunes. Heb je zelf de facturen ook bekeken? Dit kun je bij de specificaties zien als je iets naar beneden scrolt. Eventueel kan ik deze facturen ook naar je e-mailen. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Anton, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2020

Anton, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hee alex sorry! Ik zie het net pas maar ik wist niet dat er kosten aan her indienststelling verbonden waren. Bedankt voor de snelle reactie!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Geen enkel probleem, ik ben blij dat het nu duidelijk is.