Skip to main content

Ik heb nu al een paar maanden achter elkaar dat er “eenmalige kosten” van minstens 30 eu worden opgeteld bij mijn maandelijkse factuur. Ik kan hier weinig duidelijkheid over krijgen dus ik dacht ik probeer dit is. Mijn abbo zou 25/maand moeten zijn maar ik betaal nu dus minimaal het dubbele.

Hi Anton, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Gedaan! Ik denk dat alles compleet is zo


Dankjewel. Als ik naar de laatste paar facturen kijk zie ik kosten voor herindienststelling na een blokkade, een andere keer een aantal aankopen online via iTunes. Heb je zelf de facturen ook bekeken? Dit kun je bij de specificaties zien als je iets naar beneden scrolt. Eventueel kan ik deze facturen ook naar je e-mailen. 


Anton, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Anton, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hee alex sorry! Ik zie het net pas maar ik wist niet dat er kosten aan her indienststelling verbonden waren. Bedankt voor de snelle reactie!


Geen enkel probleem, ik ben blij dat het nu duidelijk is.