Skip to main content

Iedere maand wordt er bij mij € 55,22 in rekening gebracht voor KPN 2015 Zorgeloos Standaard HS3. Ik heb geen abo incl toestel dus het bedrag lijkt mij erg hoog. Bellen via 0800-0402 lukt eenvoudig niet. Ik heb ooit een abo afgesloten met een toestel maar dat is al lang afbetaald. Volgens mij blijven jullie de kosten incl toestel afschrijven en dat al meerdere jaren.

Groet,

Fred & Marion Muller 

Admin: Telefoonnummer uit post verwijderd i.v.m. privacy

@FM999R Hoi Fred en Marion, als je een abonnement zonder toestel hebt, snap ik dat je het bedrag op de factuur vrij hoog vindt. Goed dat je het aangeeft, ik kijk graag met je mee waar dit van komt.

Ik heb het mobiele nummer uit je bericht gehaald en naar je forumprofiel verplaatst, omdat je berichten openbaar zijn en daardoor zichtbaar voor iedereen. Ik kan hiermee alleen geen abonnement vinden, gek genoeg. Kan je het mobiele nummer in je profiel nakijken, en kan je voor mij je postcode en huisnummer ook toevoegen? Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd? Dan zoek ik de gegevens op en kijk ik voor je naar de factuur.


Profiel is aangepast


Hoi @FM999R, dankjewel! Ik heb je gegevens erbij gepakt en voor je naar de factuur gekeken. 

De prijs van jouw abonnement is inderdaad €55,22 per maand. Hier zitten geen kosten voor een toestel in. Verder krijg je ook, zo lang je dit abonnement hebt en KPN Compleet bent, korting die er van af gaat. Hier door betaal je €44,96 per maand voor het abonnement.

Mocht je het fijn vinden om dit zelf na te kijken, dan raad ik je aan om in te loggen op MijnKPN :slight_smile: Hier kan je zowel jouw abonnement inzien, als de facturen opzoeken tot 12 maanden terug. En als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.


 


Ik denk dat ik dus nog steeds voor een toestel betaal. Bij Vodafone is een vergelijkbaar abonnement 24 euro. Bij KPN meer dan 2 x zo duur. Als dit een abonnement zonder toestel is wil ik dit zsm beeindigen. 

Groet,

Fred


 


Dit nummer wordt bijna nooit gebruikt dus is het ons nooit opgevallen. Maar 55 euro voor alleen bellen sms en internet is extreem duur. Dit bedrag wordt al jaren afgeschreven. Moet ik hiervoor naar een KPN winkel toe om dit recht te zetten ????


Snel rekenen leert 55 euro voor abonnement wat eigenlijk 23 kost maal 36 - 48 maanden of misschien wel meer…. is toch wel ff geld. Graag zie ik een passend voorstel van KPN als compensatie.


Hi @FM999R, ik snap wel dat het bedrag niet eerder opgevallen is, zeker als je dit nummer niet vaak gebruikt. Ik kan je verzekeren dat er geen kosten voor een toestel in zitten.

Je kan de factuur tot in details nakijken door in te loggen op MijnKPN. Daar kan je het abonnement overigens ook aanpassen, want ik zie dat het contract al afgelopen is. Je kan er dus voor kiezen om online een goedkoper abonnement te kiezen en dit meteen online aan te passen. Je ontvangt dan een bevestiging per e-mail, als je het aanpast.