Skip to main content

Voor nieuwe klanten geldt vaak een scherp instap voorstel. Ook bij KPN kreeg ik na mijn eerste jaar een scherp verlengingsvoorstel. Maar nu ik al een tijd vaste klant ben lopen de maandelijkse kosten stevig op. Ik wil minder betalen aan maandelijkse kosten. Ik heb telefoon, internet en vaste telefoon aansluiting van KPN. In het begin werd Spotify als “gratis” meegeleverd. Nu heb ik ook Fox 1. Dit is leuk maar als dit de hoge maandelijkse kosten verklaard kan ik beter overstappen. Kan ik Spotify eraf halen? Of Fox 1? Wat betaal ik voor opnemen/ terugkijken? Ik denk erover na om over te stappen. Niet omdat ik ontevreden ben over de dienstverlening maar enkel om de steeds verder oplopende maandelijkse kosten.  

Hallo @Beufstra1977 in MijnKPN kun je een beetje 'spelen’ met de mogelijkheden inzake je abo, hier en daar een vinkje weghalen of juist plaatsen, je ziet in real-time wat de kosten meer of minder gaan worden t.o.v. je huidige abo.

Succes.

 


Hoi @Beufstra1977. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al een antwoord op jouw vraag heeft gegeven, waarvoor dank! Heb je in Mijn KPN al bekeken of er mogelijkheden zijn om de maandelijkse kosten te verlagen? Als je wilt dat ik voor je uitzoek of het mogelijk is om de kosten te verlagen, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je!


Hoi @Beufstra1977. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al een antwoord op jouw vraag heeft gegeven, waarvoor dank! Heb je in Mijn KPN al bekeken of er mogelijkheden zijn om de maandelijkse kosten te verlagen? Als je wilt dat ik voor je uitzoek of het mogelijk is om de kosten te verlagen, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je!

@Beufstra1977 Ik zie dat je geen nieuw bericht hebt achtergelaten in dit topic, dus ik ga er vanuit dat je in MijnKPN de mogelijkheden zelf hebt bekeken. Als je nog steeds hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je! Je kan natuurlijk ook bellen met onze klantenservice (0800 0402).


Ik heb op mijn kpn gekeken of ik iets kon aanpassen. Maar Spotify en opnemen en terug kijken staan gemarkeerd als gratis. Maandlasten verlagen lukt alleen door telkens te switchen van provider. Nieuwe klanten krijgen bij diverse providers in het begin kortingen op het tarief. Dus elke keer switchen wordt beloond. Ik ben tevreden met Kpn maar wisselen en later misschien terugkomen loont.


Reageer