Skip to main content

Als bestaande klant wil ik een Apple Watch Ultra 2 online bestellen icm multisim kopen en gelijk het volledige bedrag afrekenen, mag iemand anders in mijn huis de Apple Watch in ontvangst nemen omdat ik in het buitenland zit? 

Ik hoor het graag. 

Officieel niet, afhankelijk of de postbode moeilijk doet.
Waarom besteld je hem niet bij Apple ?, bij hun kan je dit opgeven tijdens het bestellen.


Gaat het om een verlenging van een bestaand abonnement? Dan denk ik dat het lukt. Gaat het om een nieuw abonnement, dan niet.


Hoi @Apple Watch betalen nemen 

Welkom op het forum van KPN.

Ik heb verleden jaar de Apple Watch Ultra (1e versie) besteld bij KPN, deze werd in mijn geval door pakketpost van PostNL bij mij bezorgd.
Hij werd net zoals een pakketje van Bol.com gewoon aan mij overhandigd, zonder überhaupt naar een legitimatie bewijs te vragen, dus ook mijn moeder of mijn broer had dit pakketje voor mij in ontvangst kunnen aannemen.

Dit gelden ook voor een smartphone die ik onlangs bij KPN had besteld, ook die werd in mijn geval bezorgd door pakketpost van PostNL, en ook daar werd niet gevraagd om een geldige legitimatiebewijs.

Wordt je pakketje bezorgd door AMP Groep (koeriersdienst), dan wordt er wel altijd om een legitimatiebewijs gevraagd, en moet de contractant hem persoonlijk in ontvangst nemen.
Zo niet, dan gaat het pakketje retour naar KPN.

Maar in de meeste gevallen, bezorgd PostNL. 


Hoi Michel,

Top, dank voor jouw waardevolle reactie! 
 

Fijne dag! 


Officieel niet, afhankelijk of de postbode moeilijk doet.
Waarom besteld je hem niet bij Apple ?, bij hun kan je dit opgeven tijdens het bestellen.

Simpelweg kostenbesparing en de combinatie multisim. 


Gaat het om een verlenging van een bestaand abonnement? Dan denk ik dat het lukt. Gaat het om een nieuw abonnement, dan niet.

Het gaat idd om een aanvulling op een bestaand abonnement. Dank voor je reactie, Nick. 


Hoi @Apple Watch betalen nemen 

Hartelijk dank voor je compliment richting mij.
Ik vertelde alleen maar hoe het in mijn geval is gegaan, omtrent mijn bestellingen bij KPN.

Toch heb ik het nog eens (voor de zekerheid) nagevraagd bij de vaste pakketbezorger van PostNL in mijn woonwijk, en die gaf gelijk al aan dat ze pakketjes vanuit KPN gewoon afgeven op het bezorgadres zonder te hoeven vragen om een geldig legitimatiebewijs.
Een pakketje vanuit KPN, wordt dus hetzelfde behandeld als een pakket vanuit bijvoorbeeld Bol.com.
Tenzij KPN wel de opdracht heeft gegeven, om wel naar een legitimatiebewijs te vragen.

Ik wens je een mooi 🐣🐥 Paasweekend toe!!


Hoi,

Ik denk ik, met deze aanvullende informatie de Apple Watch ga bestellen. Ik zal aansluitend mijn ervaringen delen op het KPN forum. 
 

Nogmaals dank voor het delen en jij ook fijne paasdagen toegewenst. 


Verheugt om mee te delen dat ik de Apple Watch Ultra 2 door een iemand anders in mijn huis met een door haar gezette handtekening in ontvangst heeft kunnen nemen. 
 

Eind goed al goed! :-) 


Reageer