Skip to main content
Is het mogelijk om het abonnement en een nieuwe telefoon aan te schaffen in de winkel als mijn echtgenote er niet bij is



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo @gs100 ,

als je meerderjarig bent😉 moet dat zeker kunnen zonder wederhelft, zorg wel voor een geldig legitimatiebewijs, ID-kaart of Paspoort en een bankpasje of recent bankafschrift.

Succes.
Hay @gs100, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Meerderjarig is goed om mee te beginnen inderdaad, correct @Jan-D 😉 Maar, dit gaat om een verlenging. Dus dat betekent dat een bestaand abonnement wordt vernieuwd. Alleen de contractant mag zijn/haar abonnement (+ toestel) verlengen in de KPN winkel. Of hij/zij moet middels een schriftelijke machtiging iemand anders 'machtigen' om het te doen. Of, jullie loggen samen in op de MijnKPN van je vrouw en verlengen het mobiele contract online. Heb je nog vragen? Of kun je wel wat hulp gebruiken om een keuze te maken? Laat het hier weten, we helpen je graag 🙂
Sorry, verlengen even niet tot me doorgedrongen, ik zal nog beter gaan lezen, zeker moe aan het einde van de dag.🤔
Geen probleem @Jan-D, dat kan ik me goed voorstellen! Gelukkig leren we hier van elkaar, zodat we kennis en ervaring met de community kunnen delen en verder verspreiden 😃



@gs100, kunnen we hier nog wat voor je betekenen? Mocht je nog een vraag hebben, stel ze gerust! Of als je advies nodig hebt, laat het weten. We helpen je hier graag 🙂
Hey @gs100, we hebben je helaas niet meer terug gezien. Ik hoop dat je iets kunt met het antwoord. Ik markeer deze, zodat het opvalt. Als je nog vragen hebt, kom gerust weer terug 🙂

Reageer