Skip to main content

Waarom krijg ik een mail dat ik de helft van mijn beltegoed heb gebruikt als ik onbeperkt bellen heb?

Welkom @Mamaseke. Ik snap niet helemaal hoe dit kan gebeuren, dus heb ik wat vragen. :slight_smile: Weet je zeker dat het om een e-mail gaat? Een sms klinkt logischer. Staat er daadwerkelijk “beltegoed”, of wellicht data? Heb je een abonnement, of gaat het om prepaid?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hoi, Ik heb idd ook een sms gehad, met dezelfde melding. en heb onbeperkt bellen?


Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.


 @Mamaseke @TKLS. Klopt. Het gaat hier om Telfort klanten die over zijn gegaan naar KPN. Er is/was nog een aanvullend bundeltje actief. Geen zorgen, je kan de sms negeren.


Dit topic blijkt nu, 1 jaar later, nog steeds actueel en niet opgelost! Het is erg verwarrend dit soort sms'jes te ontvangen met zelfs de mededeling dat het bellen mij nu 30ct per minuut kost in NL en 23ct in de EU (ook al vreemd...valt NL plots buiten EU dan?)

Vlgs de app en "mijnKPN" heb ik bij het ene abo slechts 8 min vd 150 min bellen verbruikt en het andere abo is onbeperkt bellen dus daar geldt de mededeling m.i. niet voor.

Kortom KPN ... los dit a.u.b. op en stop verwarrende sms'jes. Ik wil eigenlijk persoonlijk contact met KPN om dit in een normaal contact te kunnen regelen. Lijkt onmogelijk. Klantenservice neem contact met mij op dan!!!