Skip to main content

Als ik MB's wil delen met mijn kinderen. Mag ik dan maandelijks per kind 25 GB delen of is dat in totaal 25 GB. 

 

Hallo @Maiktenberge ,

Je mag in totaal 25 GB delen met jouw huisgenoten. Dus niet 25 GB per kind.

 

bron : https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly#info

Met een Unlimited Data abonnement kun je per maand maximaal 25 GB data delen. 

Tip: kies voor Unlimited Data en deel tot 25 GB per maand met KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres! Handig, als één van jullie een Unlimited abonnement heeft en de ander een kleinere databundel. Nooit meer zonder internet!

Heb je bijvoorbeeld een 2 GB en 0 GB abonnement? Dan deel je makkelijk MB’s met elkaar, ook met je tablet. Je kunt met iedere bundel MB's delen, zo is iedereen in huis altijd voordelig online!  

Onderling MB's delen

Je kunt MB’s delen met alle kpn Mobiel abonnementen op hetzelfde adres, zowel op je mobiel als met een tablet. Woon je met vrienden? Geen probleem! Je deelt MB's met wie je in huis woont. Of je nu familie, vrienden of huisgenoten bent.  

Deel je MB's via de MijnKPN app 

MB’s delen gaat niet automatisch. Op deze manier hou je controle over je internetbundel. Het delen van MB’s is supersnel geregeld en kan met elke bundel. Log in op MijnKPN en kies voor de optie MB’s delen. Selecteer de hoeveelheid MB’s. Kies daarna het 06-nummer van de ontvanger en dan worden de MB’s gelijk gedeeld.