Skip to main content
Beantwoord

Mb delen lukt niet

• August 10, 2020
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik zie niet alle nummers om mb’s mee te kunnen delen. Wat moet ik doen om dat wel te kunnen?

Beste antwoord door Zitavermeer

Hoi @Zitavermeer. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen naar alle mobiele nummers op jouw adres. Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is, dan help ik je graag verder. 

Het is inmiddels opgelost

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Zitavermeer. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen naar alle mobiele nummers op jouw adres. Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is, dan help ik je graag verder. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 19, 2020

Hoi @Zitavermeer. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen naar alle mobiele nummers op jouw adres. Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is, dan help ik je graag verder. 

Het is inmiddels opgelost

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je onze hulp nog eens nodig hebt in de toekomst, dan weet je ons te vinden! :relaxed: