Skip to main content

Is het een probleem zonder Hussel twee mobieltjes (zelfde familie & adres) MB te laten delen als er een originele KPN en een KPN-van origine Hi abonnement, nu KPN, mobiel contracten zijn?

KPN hi mobiel en Kpn mobiel is niet hetzelfde en of het lukt als je hussel erop loslaat durf ik niet te zeggen.

Ik krijg het zelf ook niet voor elkaar met mijn Tft mobiel en kpn mobiel abo 


Hi @MB delen van KPN en HI mob., als het nu beide KPN abonnementen zijn (dus er staat geen Hi meer in de naam van het abonnement) dan zou het moeten lukken. Mb's delen kan echter alleen als de nummers aan elkaar zijn gekoppeld via KPN Compleet/KPN Hussel. 

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een huishouden starten of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden.

  1. Login: log in bij MijnKPN
  2. Deel je MB's: selecteer de hoeveelheid MB's. Kies daarna het 06-nummer van de ontvanger. Staat er geen nummer? Activeer deze dan eerst.
  3. Bevestig: bevestig het aantal MB's dat je wilt versturen. Let erop dat je zelf minimaal 50 MB overhoudt. De rest mag je allemaal delen met jouw familie of huisgenoten. Zodra je MB's hebt gedeeld, ontvangen jij en de ontvanger een sms ter bevestiging.

 


Dankjewel Maja en Jimny. Dit helpt. Ik kan geen Hussel maken. Dus duidelijk! Kan niet. Klaar!


Ah, jammer dat het niet kan maar wel fijn dat het nu duidelijk is hoe het zit!