Skip to main content
Beantwoord

MB delen werkt niet

  • February 2, 2020
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Hallo,

Afgelopen week overgestapt met 4 mobiele contracten van telfort naar KPN. Feit is dat je als oude telfort klant die eigenlijk verplicht overgaat in KPN geen MB kan delen. Misschien dat iemand weet hoe dit komt.

Dit was eigenlijk de reden om over te stappen anders was ik wel ergens anders geen gegaan.

Groet,

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @selat , KPN heeft Telfort opgenomen binnen KPN waarbij de klanten onder dezelfde voorwaarden klant blijven.

Wil je van de specifieke KPN diensten gebruik maken zul je moeten overstappen naar het 'echte' KPN met het risico dat je Telfort voordelen kwijt raakt en meer gaat betalen. Die afweging moet je zelf maken.

KPN kent MB' delen en Telfort kent overgebleven data van 2 maanden meenemen in de 3e maand.

Het is maar net wat je voorkeur heeft.

Er heeft ook nooit iemand verteld dat je MB's kon delen bij de integratie met KPN.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Antwoord
  • February 2, 2020

Hallo @selat , KPN heeft Telfort opgenomen binnen KPN waarbij de klanten onder dezelfde voorwaarden klant blijven.

Wil je van de specifieke KPN diensten gebruik maken zul je moeten overstappen naar het 'echte' KPN met het risico dat je Telfort voordelen kwijt raakt en meer gaat betalen. Die afweging moet je zelf maken.

KPN kent MB' delen en Telfort kent overgebleven data van 2 maanden meenemen in de 3e maand.

Het is maar net wat je voorkeur heeft.

Er heeft ook nooit iemand verteld dat je MB's kon delen bij de integratie met KPN.

 


  • Nieuwkomer
  • February 2, 2020

Hallo @selat , KPN heeft Telfort opgenomen binnen KPN waarbij de klanten onder dezelfde voorwaarden klant blijven.

Wil je van de specifieke KPN diensten gebruik maken zul je moeten overstappen naar het 'echte' KPN met het risico dat je Telfort voordelen kwijt raakt en meer gaat betalen. Die afweging moet je zelf maken.

KPN kent MB' delen en Telfort kent overgebleven data van 2 maanden meenemen in de 3e maand.

Het is maar net wat je voorkeur heeft.

Er heeft ook nooit iemand verteld dat je MB's kon delen bij de integratie met KPN.

 

Ik snap dat het het één of ander is, maar laat @KPN het wel voor ons uit de app halen. Het is redelijk onduidelijk want er staat steeds ‘start een huishouden’ ipv een melding dat dit niet voor oud Telfort klanten werkt. Dit voorkomt ook honderden vragen aan de klantenservice, of forum posts zoals dit.


  • February 2, 2020

Hallo @hoogantink , KPN is bekend daarmee en is het aan het oplossen.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @selat, welkom! Een flinke teleurstelling en dat kan ik me goed voorstellen :-(. Het klopt helemaal wat JanD zegt, bedankt hiervoor! Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Dat geldt natuurlijk ook voor jou, @hoogantink!