Skip to main content

Hallo,

Afgelopen week overgestapt met 4 mobiele contracten van telfort naar KPN. Feit is dat je als oude telfort klant die eigenlijk verplicht overgaat in KPN geen MB kan delen. Misschien dat iemand weet hoe dit komt.

Dit was eigenlijk de reden om over te stappen anders was ik wel ergens anders geen gegaan.

Groet,

Hallo @selat , KPN heeft Telfort opgenomen binnen KPN waarbij de klanten onder dezelfde voorwaarden klant blijven.

Wil je van de specifieke KPN diensten gebruik maken zul je moeten overstappen naar het 'echte' KPN met het risico dat je Telfort voordelen kwijt raakt en meer gaat betalen. Die afweging moet je zelf maken.

KPN kent MB' delen en Telfort kent overgebleven data van 2 maanden meenemen in de 3e maand.

Het is maar net wat je voorkeur heeft.

Er heeft ook nooit iemand verteld dat je MB's kon delen bij de integratie met KPN.

 


Hallo @selat , KPN heeft Telfort opgenomen binnen KPN waarbij de klanten onder dezelfde voorwaarden klant blijven.

Wil je van de specifieke KPN diensten gebruik maken zul je moeten overstappen naar het 'echte' KPN met het risico dat je Telfort voordelen kwijt raakt en meer gaat betalen. Die afweging moet je zelf maken.

KPN kent MB' delen en Telfort kent overgebleven data van 2 maanden meenemen in de 3e maand.

Het is maar net wat je voorkeur heeft.

Er heeft ook nooit iemand verteld dat je MB's kon delen bij de integratie met KPN.

 

Ik snap dat het het één of ander is, maar laat @KPN het wel voor ons uit de app halen. Het is redelijk onduidelijk want er staat steeds ‘start een huishouden’ ipv een melding dat dit niet voor oud Telfort klanten werkt. Dit voorkomt ook honderden vragen aan de klantenservice, of forum posts zoals dit.


Hallo @hoogantink , KPN is bekend daarmee en is het aan het oplossen.


Beste @selat, welkom! Een flinke teleurstelling en dat kan ik me goed voorstellen 😞. Het klopt helemaal wat JanD zegt, bedankt hiervoor! Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Dat geldt natuurlijk ook voor jou, @hoogantink!