Skip to main content

Ik kan niet zien op mijn nota ( ook niet op pagina 2) hoeveel MB ik heb meegenomen van de vorige maand naar de niewe huidige maand. Bij Telfort werd dat heel netjes gespecificeerd. Saldo over…..

Hallo @MoD , dat kun je nu in MijnKPN zien en niet (meer) op de factuur die je nu van KPN krijgt.

 


Beste @MoD, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt. Je kunt dit in MijnKPN wel terugzien! :-)


Hallo @MoD , dat kun je nu in MijnKPN zien en niet (meer) op de factuur die je nu van KPN krijgt.

 

Ik kan mijn saldo zien wat ik in de "huidige maand” heb. Ik zie niet in mijn kpn van : Februari MB zoveeel over , dit gaat naar Maart.  Sorry.


Hallo @MoD , dat kun je nu in MijnKPN zien en niet (meer) op de factuur die je nu van KPN krijgt.

 

Ik zie het niet maar dat zal aan mij liggen. Ik zie wel een nieuw totaal.

Niet , MBsaldo over van Februari gaat naar Maart!


Hallo @MoD , het is relatief simpel terug te rekenen, als je per maand 2Gbit aan data toebedeeld krijgt per factuurdatum, bijvoorbeeld vandaag, en je saldo staat vandaag op 4,5Gbit aan data dan heb je van de vorige 2 maanden dus 4,5 -/- 2 = 2,5Gbit aan data meegenomen.

 


Het staat er inderdaad niet gespecificeerd, maar je kunt zoals JanD uitlegt, zelf de kleine rekensom maken. Ben je daarmee geholpen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten.