Skip to main content

ik heb een vraag aangezien ik kpn unlimitid heb, ik ga domd wel is over omijn daglimiet heen, een dan vraag ik meerdere malen 1000mg gratis aan. Maar als ik die per maad meerdere keren aanvraaag. Moet ik die dan iedere dag weer opnieuw aanvragen

 Of zijn die dan voor de hele maand beschikbaar die extra mb's?

Hoi @Jesse191095 ,

Als de nieuwe dag begint, dan begin je weer met 5GB. Een eventueel restsaldo van de dag ervoor wordt niet meegenomen naar de nieuwe dag. Wel kun je eventueel aan het eind van een dag een gedeelte delen met simkaarten in jouw huishouden. 

 

De regels:

 

Unlimited Data

Gebruik jij vaak je telefoon? En merk je al snel dat je databundel op is? Neem dan een mobiel abonnement met Unlimited Data van KPN. Superhandig, want zo kun je altijd eindeloos internetten. 

MB’s delen

Heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres? Met Unlimited Data kun je jouw MB’s delen. Per maand kun je maximaal 25 GB delen met andere simkaarten in het huishouden.

Unlimited Data in Nederland

Met Unlimited Data van KPN kun je in Nederland zo veel internetten, video's bekijken en posten als jij maar wilt. Gebruik je per dag meer dan 5 GB data? dan kun je zo vaak je wilt 1 GB data bijbestellen via sms of MijnKPN.

Unlimited Data in Europa

Per maand kun je maximaal 22 GB roamen in de EU. Gebruik je meer dan 22 GB? Dan verlagen we je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid, maar blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar. 

 


Hoi @Jesse191095, volgens mij heeft Noordzee het mooi uitgelegd en je de juiste informatie al gegeven! Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.