Skip to main content
Beantwoord

MB's bijkopen

• 25 april 2020
  • 3 reacties
  • 4976 keer bekeken

Megabites ectra kopen kreeg ik bericht van via kpn,maar kon ik niet terugvind3n.

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @Heste, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zoals Chris hierboven al aangeeft kan je altijd via MijnKPN een extra bundel aanschaffen. Je kan daarnaast ook via SMS een bundel kopen. SMS 'NL-EU 250 AAN' naar 1266 voor 250 extra MB/min/sms. SMS 'NL-EU 1000 AAN' voor 1000 extra MB/min/sms. Alle informatie over extra MB's kan je hier vinden!

PS: moet je elke maand bijkopen? Dan kan je er misschien over nadenken om je abonnement te verhogen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6642 reacties
  • 25 april 2020

Hallo @Heste ,

Als je de MijnKPN app hebt kun je dit bijkopen via Producten → Mobiel en dan Extra MB's en bundels bijkopen. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • Antwoord
  • 27 april 2020

Goedemiddag @Heste, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zoals Chris hierboven al aangeeft kan je altijd via MijnKPN een extra bundel aanschaffen. Je kan daarnaast ook via SMS een bundel kopen. SMS 'NL-EU 250 AAN' naar 1266 voor 250 extra MB/min/sms. SMS 'NL-EU 1000 AAN' voor 1000 extra MB/min/sms. Alle informatie over extra MB's kan je hier vinden!

PS: moet je elke maand bijkopen? Dan kan je er misschien over nadenken om je abonnement te verhogen.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 4 mei 2020

@Heste, ik heb geen reactie meer gehad. Is het gelukt om MB's bij te kopen?