Skip to main content

Hallo,

 

ik ben op vakantie geweest en had daar geen WiFi. Nu ben ik dus door mijn MB’s heen en heb al 2x bijgekocht, voor klein bedrag. Inmiddels thuis waar ik weer op veel plekken op de WiFi kan maar wil voor de rest van de maand bijkopen. Kan dit? 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @MB bij kopen , je zit niet zonder internet, alleen veel langzamer, dus simpele dingen, zoals mailen, sms’en en whatsappen wil nog, maar meer niet.

In MijnKPN kun je bundels bijkopen, maar ik weet niet of deze gelijk ingaan of pas per de 1e van de maand, misschien dat @wjb  daar antwoord op weet.

 


Hallo @MB bij kopen

Bedankt voor je vraag op ons Forum. De enige manier om tegoed bij te kopen dat direct ingaat, is door middel van deze extra bundels. Verwacht je structureel meer data nodig te hebben, dan kan je via MijnKPN of via de MijnKPN App je bundel verhogen. Zo'n wijziging gaat per de eerste dag van de volgende factuurperiode in. Bij KPN Mobiel abonnementen is dat altijd de eerste dag van de volgende kalendermaand. Bij voormalig Telfort abonnementen, kan je op je factuur zijn vanaf en tot welke dag je factuurperiode loopt. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Mochten er toch nog vragen zijn, stel die gerust. :slight_smile:


Reageer