Skip to main content

Ik wil een kpn abbonnement met onbeperkt mb, sms en bellen. Als iemand anders dan een abbonnement met 0 mb's neemt kan ik dan bijvoorbeeld 20 GB delen??

 

Alvast bedankt! 😁

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Ja, dat is mogelijk.

Je kan met alle mobiele abonnementen afgesloten na 2012 / 2013 MB's delen indien zij op hetzelfde adres geregistreerd staan. Aanmelden is simpel en kost je enkele minuten. Volg de stappen op onze aanmeldpagina, en je krijgt vanzelf een bericht dat jouw aanmelding in behandeling is genomen. Na maximaal 5 werkdagen is de registratie, indien het allemaal klopt, voltooid en kan je (maximaal 25) MB's delen.

MB's delen doe je via de MijnKPNomgeving (app of website). Je logt in met je KPN ID (inlog voor MijnKPN), kiest het nummer waar je de MB's vanaf wil halen om te delen en ziet in het overzicht de optie 'MB's delen'. Daarna kies je in het overzicht het nummer die de MB's moet gaan ontvangen. Na enkele minuten staat het dan op! Het nummer dat de MB's ontvangt hier een sms bericht over.

Voor een bevestiging van een moderator : 

https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/mb-s-delen-bij-onbeperkt-data-abonnement-476992

 

Beschrijving KPN : 

MB’s delen

Heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres? Met Unlimited Data kun je jouw MB’s delen. Per maand kun je maximaal 25 GB delen met andere simkaarten in het huishouden.

 


Dank je wel


MB’s delen 

Heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres? Met Unlimited Data kun je jouw MB’s delen. Per maand kun je maximaal 25 GB delen met andere simkaarten in het huishouden.

(bron)


Bedankt voor de toevoeging @RBxx , ik heb het maximum aantal MB's erbij gezet in mijn reactie.

 


Hoi @Pepjan. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat er al een antwoord is gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je.


Reageer