Skip to main content

Eind april voor dochter Kids sim aangeschaft. Mijn en haar nummer staan bij mij op de rekening en lijkt ook toegevoegd aan huishouden. Mb's met haar delen lukt echter nog steeds niet…

 

Hoi @Hiljans. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen MB's kan delen met jouw dochter. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer(s) achter willen laten in je KPN Forum profiel? Dan zoek ik het verder voor jou uit. Laat je een een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt ingevuld?


Ik heb een Telfort nummer nog. Voor de rest is alles kpn. Daardoor kan ik geen mb's delen. Wel een beetje vervelend dat ik dat bij aanschaf kids sim nergens heb teruggekeken...


Ik heb een Telfort nummer nog. Voor de rest is alles kpn. Daardoor kan ik geen mb's delen. Wel een beetje vervelend dat ik dat bij aanschaf kids sim nergens heb teruggekeken...

Dat is inderdaad erg vervelend. Je kan inderdaad geen MB's delen met een (oud) Telfort abonnement. Wanneer je nu of later een KPN-abonnement afsluit, kun je wel MB’s delen, maar vervallen de Telfort voorwaarden. Bijvoorbeeld belminuten en MB’s meenemen naar de volgende maand. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat alle vragen zijn beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer