Skip to main content

Onlangs va Telfort naar KPN gegaan, juist om het MB delen.

Maar na 4000MB delen naar dochter lukt het al niet meer en geeft het een technische storing aan.

Ik haf dit vorig maand ook en toen kon ik nog maar 750 mb delen.

Ik vind dit erg vervelend want anders had ik liever bij mijn oude abonnement gebleven

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

@Smv12 

Let erop dat je zelf minimaal 50 MB overhoudt. De rest mag je allemaal delen met jouw familie of huisgenoten.

Bron

Hoe groot is je eigen maandbundel?


Welkom op het KPN forum @Smv12. Nadat je het abonnement hebt gewijzigd van Telfort naar KPN is MB's delen mogelijk geworden begrijp ik.  Wat er precies gebeurt bij het MB's delen en waarom je die foutmelding krijgt is op dit moment nog gissen, ook omdat ik nog geen gegevens van je heb. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en daarna hieronder een seintje geven? Dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Ik heb niets meer van je gehoord @Smv12, is je vraag via een andere weg al beantwoord? Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen horen we het graag van je.


Goedemiddag,

 

Bedankt voor je reactie

ik heb een nieuwe simkaart gehad in de hoop dat dit het probleem gaat oplossen.

Anders zou het nog kunnen zijn volgens 1 van je collega’s dat MB die je nog tegoed hebt niet kan delen. Dus alleen van je huidige maand tot 50 MB.

Dit is helaas nooit verteld.

 

Â