Skip to main content
Beantwoord

Mb's delen

• August 2, 2020
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik zit na te denken om een s20 plus te kopen maar mijn vraag is: Kan iemand met een 4g telefoon mb’s delen met iemand die een 5g telefoon heeft, en dat diegene ze dan kan gebruiken als 5g?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @MarcieNL 

KPN heeft geen MB’s in twee smaken. Of ze via 4G of 5G verbruikt worden maakt niets uit, maar met 5G gaat het wss alleen sneller. :nerd:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 2, 2020

Hallo @MarcieNL 

KPN heeft geen MB’s in twee smaken. Of ze via 4G of 5G verbruikt worden maakt niets uit, maar met 5G gaat het wss alleen sneller. :nerd:

• August 2, 2020

Hallo @RBxx  en @MarcieNL , je moet niet een Telfort-klant zijn die eerder automatisch is overgezet naar KPN, want dan wil het delen ook niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 5, 2020

Hallo @JanD mijn moeder heeft al de hele tijd KPN dus dat moet wel goedkomen

• August 5, 2020

Hallo @JanD mijn moeder heeft al de hele tijd KPN dus dat moet wel goedkomen

Hallo @MarcieNL , de enigste voorwaarde is dan nog dat jullie op abo's op precies hetzelfde adres ingeschreven staan, anders kan het ook niet.

• Deelnemer
  • August 10, 2020

Hallo, kan ik ook MB’s delen met een sim only basis met 0 GB, ik heb zelf een sim only met onbeperkt data. 

Met groet, Kees

• August 10, 2020

Hallo, kan ik ook MB’s delen met een sim only basis met 0 GB, ik heb zelf een sim only met onbeperkt data. 

Met groet, Kees

Ja, dat kan, mits de sim only ook KPN-abo is en op hetzelfde huisadres ingeschreven staat.

• Deelnemer
  • August 10, 2020

Dank, ja dat is idd het geval,