Skip to main content

Hier lukt het delen ook niet.. Mijn zoon heeft sinds vandaag een Sim only van kpn.. Nu willen wij als ouders MB’s delen en hebben het telefoonnummer gekoppeld, maar alleen onze andere zoon zijn nummer staat ertussen als je op mb delen klikt. Hoe moeten wij dit doen?

Hoi @Bart1973. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelen dat het niet lukt mb's te delen met jouw zoon. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het 06 nummer van jou en jouw zoon? Het 06 nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het verder voor je uit. 


Dat heb ik allemaal gedaan, alleen lukt het nog steeds niet.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er 4 mobiele abonnementen zijn aangemeld aan de KPN Compleet/Hussel voordelen op jouw adres. Alle 4 abonnementen kunnen mb's delen. Zou je nog eens willen proberen om mb's te delen


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er 4 mobiele abonnementen zijn aangemeld aan de KPN Compleet/Hussel voordelen op jouw adres. Alle 4 abonnementen kunnen mb's delen. Zou je nog eens willen proberen om mb's te delen

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het nu wel lukt om mb's te delen. Anders weet je ons te vinden